Eg har laga vits 😂

 

Doc og Dask satt på et fly på vei til Texas.

Plutselig hørte de stemmen til kapteinen på høyttaleranlegget: «Mine damer og herrer, jeg har dessverre noen veldig dårlige nyheter. Vi har problemer med motorene våre og vi må derfor forsøke å nødlande. Heldigvis ser vi en øy under oss, og vi skal prøve å lande på stranden der. Sjansen er dog liten for at vi blir reddet fra øya, det kan hende vi må leve der for resten av livet». 

Takket være dyktige piloter landet flyet trygt på øya. 

En time senere henvendte Doc seg til kona Dask og spurte: «Kjære, husket vi å betale årsavgiften på bilene før vi dro?»

«Å, nei, det glemte jeg!» svarte Dask.

Doc var fortsatt litt sjokkert av nødlandingen. Han spurte så: «Har vi betalt kredittkortregningen?»

«Nei, unnskyld. Jeg glemte helt å betale den fakturaen!» sa Dask. 

«En siste ting, husket du å betale tannlegeregningen min fra forrige måned?» spurte han.

«Jeg glemte den også», sa Dask med en flau mine.

Doc grep Dask og ga henne den største klemmen han noen gang hadde gitt henne.

Hun trakk seg litt unna og spurte: «Hva var det for?»

Doc svarte: «De kommer til å finne oss!»

 

#vits #fly #ødeøy #regninger

4 thoughts on “Eg har laga vits 😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top