Luftvåpen og annen moro, i diktform

Et av mine første innlegg var et dikt med noen annonselenker som ikke virka riktig. Eg synes jo eg burde fått en pris eller utnevnelse for bra slagord for denne butikken da, men nå ser eg at det ikke er mitt beste verk akkurat. Her får dere det på nytt med de riktige lenkene nederst i innlegget. Dere må gjerne le høyt, for det gjorde eg når eg fant igjen dette diktet 😂

 

Er du voksen mann men tviler

På om du er ferdig å leke med biler

Modellbil og lastebil kan kjøpes på Hobbex

Så har du noe å gjøre når du ikke får sex

 

Trenger du noe for å føle deg tøff og svær

På Hobbex har dem luftpistol og luftgevær

Da kan du trene på å skyte på blink

Til slutt vil du føle deg svært så flink

 

Eller vil du ha våpen uten lyd 

Kan pil og bue være en sann fryd

Hobbex har både dette og kniv

I jaktlaget kan du da lage litt liv

 

Er du mye ute og gjør mye rart

At det er vanskelig å filme har du erfart

Kjøp et Gopro camera fra Hobbex

Så kan du filme når du endelig får sex

 


Nå har dem også samme colt som Doc har!
 

Luftgevær her

Modellbil her

Pil og bue her

Gopro her

 

#luftvåpen #gopro #modellbil #jakt

 

2 thoughts on “Luftvåpen og annen moro, i diktform

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top