Endelig mandag! Eller…?

Ny uke. Det betyr fire dager til helg. Vi får gå på med rak rygg og kjempe, og klore oss frem til fredag, så skal du se det blir helg denne uka også 😉

Først en tur innom trening, må det om eg skal orke Birken for Superselma. Og så hjelper det faktisk på ryggsmertene mine.  Cecilie backer meg opp når eg er sliten og lei! Hilljacks på øret hjelper selvsagt også 👍🏼 Har begynt å trene med kettlebell, eller som eg kaller det – oksepung. Det er jaggu effektivt! Bare tre øvelser, så er hele kroppen trent 😜

Dagens outfit på trening består av sko til ca hundringsen fra Wish, Kar-i Tråd joggebukse på tilbud på Kløfta, hettejakke fra countryfestivalen Seljord (sliter litt med å huske pris), buff fra halvgale slektninger i Decalb, Illinois, og utvaska hårstrikk til $2 pr tipakk fra Walmart et sted i Texas.

 

Vel vel, gubben begynte jo på jobb kl 5 i dag tidlig, som vanlig, og eg jobber kveld denne uka. Når han står opp 4.30 og eg er hjemme 23.30, får det ikke blitt særlig sosialt hjemme. “Vi sees fredag kjære” er en vanlig nattastrofe annahver søndag 😜

Doc kjører jo budbil, en svær fæl 8 pallers Sprinter. Den er han nok så stolt over, er jo en gedigen lastebil på hele 3,5 tonn i totalvekt! Ikke alle som vet å håndtere et sånt beist nei.. Har veldig varierte dager selv om han følger ei nogenlunde fast rute, noen lange dager er ikke til å unngå. Men hva gjør vel det i en så stor og flott lastebil?

 

Dask jobber på lager, var med å starte opp hovedlageret til Ahlsell faktisk, og står fortsatt og stamper mellom kartonger og paller der. Trives jo for såvidt med fast arbeidstid og ikke helgejobbing, så det er jo helt greit. Og jaggu er kollegaene faktisk så det går å prate med dem, grei gjeng med andre ord. Kjører litt div trucker her da, og varierer litt med kontortid når det trengs. Men eg liker meg best på gølvet da, og bevege meg litt 👍🏼

 

MEN det var nok om jobb! Vet dere hva? For dere som har lest våre tidligere blogginnlegg, nå går endelig to av bilene og en atv! Nå må eg lesten jobbe litt, lunsjen er over hos Dask!

6 thoughts on “Endelig mandag! Eller…?

  1. Ja er det ikke meget tidlig på jobb så er det fanden meg seint på jobb 🙂 Men jobb er jobb 😛
    Snart påskeferie nå 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top