JUBEL I HEIMEN: 2/3 BILER og 1/2 ATV VIRKER!

Jøss! Nå står ikke verden til påske! Nå virker jaggu over halvparten av kjøretøyene våre! Dette hadde eg ikke venta etter tre mnd med bare en bil (der langlysene kutter og varmevifta nekter å surre). Nå går altså begge Jeep’ene og ene ATV’n, du store hendelse, er jaggu imponert over hvordan Doc’en har stått på dag og natt for denne bilparken vår. 

Og før eg fikk skrevet videre på denne bloggen, begynte det å lyse i dashbordet på patrioten igjen…på vei til jobb…jaja da får Doc’en se på det i morgen 👍🏼 Bilen går i allefall, uten svartrøyk 👏🏼

Jaudå! Nå starter og går altså en Cherokee, en Patriot og en snerten liten 200cc atv. Det er til å hoppe i taket av 😊 Og i tillegg vant vi noen høvdinger på jokeren sist onsdag, så litt hell har vi da fått 😜

 

Eneste negative eg kan skilte med nå som patrioten går, er at det ikke er USB eller aux uttak, og nå uten FM nettet blir det jo bare CD fremover. Lykken er da CD veksler med plass til hele 6 skiver! Hva gjør man da? Jo favorittene mine lå jo på CDON heldigvis, så da ble det Byting (husbandet i sesong 1 av Norske Rednecks, som gikk på TV MAX i fjor) og Garth Brooks (evig favoritt) på meg! Nå går det så det suser både i dekk og popanlegg, så kryss fingrene for at det skal vare 😜

 

 

Slenger med noen bilder av bilene siden eg glemte det i innlegget om bilflaks 😂

Og den tøffeste bilen, Forden som drukna… Her med Bjølseth’n vår før druknigsulykka 

 

 

#musikk #bil #ford #jeep #camping #lykke 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top