Lei av Rosablogg? Mine favorittbloggere er

Mine blogganbefalinger   

Ser mange skriver om blogger dem anbefaler andre å lese, så det tenkte eg også å gjøre. Men eg vil vise blogger litt utenom det vanlige, bloggere som er litt utenom “den typiske toppbloggeren”. Det er jo en del som ikke er rosabloggere, og dem må vi jo få frem i lyset 😊 

Så her kommer noen av bloggene eg har valgt å følge:

 

Arbeidskar

Han skriver stort sett om sin jobb innen transporten, diverse hendelser i løpet av en arbeidsdag. Vi får også høre litt om bikkja hans. Du får også se hvordan en yrkessjåfør kan lage seg hengekøye 💪🏼

 

Diktifralivet

Denne jenta skriver noen utrolig gode dikt! Det er også noveller og annen litteratur på denne bloggen, men i hovedsak dikt, og hvordan hun jobber med skriving. Eg er jo selv en Doèt, skriver dikt (doesi) når eg sitter på do, så eg synes det er moro å lese andres dikt om helt vanlige ting ☺️

 

Geriatriks

Her får vi lese litt om skribentens tanker om mye rart, han skriver ofte på en humoristisk måte som fenger sitt publikum. Vi får også av og til noen innlegg om ting som mange tenker og ingen sier, så her er det mye god lesning 😉

 

Nå har dere mye god lesning i vente, så her er det bare å sette igang. Klikk på navna til bloggerne for å komme inn på bloggen deres 😉

Bloggen vår

Doc og Dask på fb

#anbefaling #redneck #dikt #arbeid #tanker

12 thoughts on “Lei av Rosablogg? Mine favorittbloggere er

  1. Elsker å lese andre blogger enn de standard bloggene som har vært på topplista i hundre år 😛 Føler halvparten skriver og reklamerer for omtrent akkurat de samme tingene, men sånn blir det kanskje når man tjener flere 100 tusen på reklame ;p

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top