FREDAGSPARODI: VLOG; Mat fra bunnen

Det er ingen hemmelighet at mat fra bunnen er både godt og sunt, det er også blitt populært å både lage og skrive om akkurat dette. Derfor har eg valgt å vise en rett eg av og til lager fra bunnen, en skikkelig god gryterett som til og med gubben forsyner seg to ganger av. 

Dette er en ganske enkel oppskrift, så eg ser ikke behovet for å skrive den ned her nå. Det kommer godt frem i videoen hvilke ingredienser eg bruker, samt fremgangsmåte. Denne retten er så raskt å lage at til og med de med travle hverdager får det til.  Føler eg har vært skikkelig flink nå, samla godt med husmorpoeng, så eg håper dette kan være til nytte. 

Snurr film og se Dask lage mat fra bunnen, og kom gjerne med tilbakemeldinger 😊

Har du et ønske eller tips til hva du vil se på neste ukes fredagsparodi? Sleng det inn i kommentarfeltet under, så legger eg det inn i notatene mine. Blir DIN ide brukt, vil din blogg bli linka til når parodien er ute 😉

 

Bloggen vår

Følg oss gjerne på fb

#mat #matfrabunnen #kosthold #vlog

6 thoughts on “FREDAGSPARODI: VLOG; Mat fra bunnen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top