Dask om romantikk med Doc….?

Vi ser kanskje ikke ut til å være verdens mest romantiske par utad, vi holder ikke hender over alt akkurat. Er da ute og spiser i ny og ne, men vi sitter ikke å kliner når vi venter på maten. Vi flørter generelt lite med hverandre ute blant folk, men vi har våre egne “moments” hvor vi er superromantiske mot hverandre. Eg tenkte å ramse opp noen av disse øyeblikkene her 😉  

Eg bør vel starte med frieriene, ja for han fridde jo to ganger selvsagt. Den første huska ikke noen av oss, for vi våkna en søndag og trodde fortsatt vi bare var venner, mens det på fb sto at vi var forlova. Står det på nettet er det jo sant. Siden vi ikke huska det, ville han gjøre det mer ordentlig. På Vinstra countryfestival sto han altså på scenen og fridde i mikrofon! Nei ikke helt edru da heller, men nok til å huske det om ikke annet. Det ble selvsagt ja denne gang også. 


 

Angående matlaging er Doc superromantisk. Han er strålende flink å lage mat, så eg får ofte gode middager servert. Mulig fordi eg ikke er dugandes på kjøkkenet, men det snakker vi ikke om. Og når ingen av oss gidder å lage mat tar vi noen pølser på bålet. Det er enkelt og godt, og åpen flamme er aldri feil. Det byr på kos og hygge utover eftan. Ellers er vi mye ute og griller året rundt, for det er vår måte å kose oss på. 


 

Når vi sitter i TV stua og slapper av hender det faktisk at eg får beste plassen i sofaen. Den hvor ryggen kan legges bak og det spretter opp fotskammel når du drar i en spak. Ja eg må riktignok ta plassen når Doc er på do, men han jager meg ikke unna. Det er stas vettu, da er han jo snill og god. Og sånn ellers når vi sitter der, slipper han en fjert må han alltid se på meg og smile som om det var planlagt. Da tenker eg at “love is in the air”, og det er en del av sjarmen. 

Man ser ofte ektepar og kjærester som tagger hverandre i romantiske innlegg. Det gjør vi også. Så et innlegg her en dag om at forhold varer lenger for par som tør å fjerte fremfor hverandre. Selvsagt måtte eg tagge Doc der. Og han tagger meg i alle tabbevideoer han finner på fb, det må da bety noe vel?

Men det som får hjerte mitt til å banke mest av Doc, må være de stundene når eg er totalt avslappet, enten eg ser på TV eller skroller på mobilen….er helt borte fra denne verden, og så helt ut fra det blå; HAR DU HØRT HISTORIEN OM DE TRE SMÅ FISK?!?! begynner Doc å synge så høyt og jævlig bare han kan! Skvetter greit da, og puls og blodtrykk gjør da selvsagt noen hopp for min kjære. Og hver gang eg er konsentrert om noe må eg tydeligvis skremmes. Da hjertet mitt banka som verst for han var da eg ikke fikk start på gasskomfyren på hytta. Eg var dypt fokusert i det Doc sto ca en millimeter fra nakken min og skreik PANG alt han orka. Det var så romantisk at eg satte meg utafor med ei øl…

En av de mange gangene hjerte mitt hamrer for Doc

 

 

Bloggen vår 

 

#romantikk #kjærlighet 

2 thoughts on “Dask om romantikk med Doc….?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top