90 TALLET TILBAKE?

Beklager at eg ikke har skrevet på noen dager. Har vært i Mandal med Redneckfrue (hun har skrevet litt om denne turen på sin blogg), og der ville eg prioritere noe annet enn nett og mobil. Har også vært litt sliten, så når eg kom hjem ble det jo litt surfing på nettet da. Nå er det ikke til å legges skjul på at mote ikke er min gate, men likevel hender det at moten engasjerer meg. Når det endelig dukker opp ting eg faktisk synes er morsomt eller tøft, eller kanskje savner, da blir det faktisk shopping på meg også! Så her kommer noen ønsker og tips 😉    

 

Boohoo har mye tilbud nå, opp til 70% rabatt. Og i tillegg fri frakt om du handler for over 500kr ved bruk at rabattkoden DEL500. Her fant eg meg noen sånne svære fluffy hårstrikk som alle hadde før, sånne som man gjerne hadde flere av rundt armen i tillegg til i håret. Gud bedre hvor mange eg en gang hadde! Så nå bestilles det litt for minnenes skyld her, link HER

 

En annen ting alle hadde på samme tida var sånne jomfrubånd, eller chokers, rundt halsen. Noen i plast og noen penere i velur eller til og med fine kjeder med masse detaljer. Du var skikkelig ut om du ikke hadde sånn. Eg fant derfor en litt stilig som kan brukes til både pent og viktorianske kjoler, denne bestilles hos Hos Miss Selfridge ved første overskudd på konto. Link HER

 

En tredje ting eg husker, som også er tilbake nå er svære solbriller. Helst gigantiske innfatninger i leopard og lignende. Disse hadde aldri eg, for eg bruker briller til daglig. Om du vil kjøpe de og mimre er det link HER

 

Sist men ikke minst; favoritten min SLENGBUKSA er tilbake! Digger den, for da er det ikke noen som ser at eg er plattfot. Dessuten går de utapå boots og støvletter, noe eg mener ser bedre ut enn å stappe buksa nedi. Har alt funnet en ny favoritt som skal bestilles så fort Doc får lønn, den buksa finner du HER

 

Hårstrikk 

Jomfrubånd/choker

Store solbriller

Slengbukse

Bloggen vår

 

 

 

#mote #shopping #annonse #fashion #tilbehør #hårstrikk #solbriller #slengbukse #jomfrubånd #choker

2 thoughts on “90 TALLET TILBAKE?

  1. Har 90 tallet noensinne vært ut? Håper det kommer bukser for voksne menn med voksne legger etterhvert. Jeg får blodpropp hver ggang jeg skal dra på meg ei dongeribukse.
    Greit i livet, men fy så trange i legga…
    Godt det er sommer, da er det shorts som gjelder 😊
    Hilse docen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top