KONKURRANSE! Billetter i premie!

Førstkommende lørdag 17.06.17 er den store årlige hagefesten til Doc og Dask! Dette har blitt en tradisjon der vi får tak i store dyktige countryband som spiller for oss, og flere aktiviteter og show. Gjestelistene bruker å havne på ca 200 pers (+-), og det har enda ikke vært tilløp til bråk eller problemer på disse arrangementene. Vaktene våre er hyggelige og flinke.

Blant lørdagens aktiviteter er Hønebingo, der man vedder på hvor høna driter. Rodeo på hjemmelaget okse, med bilknusing i finalen. Det vil være loddsalg til inntekt for Superselma, som skaper lysglimt for kreftsyke barn. Linedanceshow av proffe dansere, står på lista. Og kvelden avsluttes med bandet som ligger på 1. plass i Nashville, Hilljacks!! Dette er absolutt verdt å få med seg!

Siden vi nå er utsolgt og merker at pågangen fortsatt er stor, har vi bestemt oss for å ha konkurranse der en person vinner to billetter til årets #docogdaskfest 

 

For å delta i konkurransen gjør du følgende:

1. Lik vår fb side HER

2. Del dette blogginnlegget på sosiale media

3. Kommenter (med navn og e-post under her) at du har likt og delt

Trekningen skjer kl 18 i morgen, onsdag kl 18. Lykke til!

 

Noen bilder fra fjorårets fest med Steff Nevers i hagen:

 

 


 

 

Bloggen vår

Oss på FB

#konkurranse #fest #hage #festival #musikk #leker #aktiviteter #hønebingo #rodeo #bilknusing

33 thoughts on “KONKURRANSE! Billetter i premie!

  1. Jeg har likt og delt!! 😃 Krysser fingrene og håper jeg har hellet med meg!! 😀👍
    Hilsen Ingrid E.W. 👍

  2. Jeg har fulgt deg siden dag en på bloggen å på fb.
    Å nå har jeg likt og delt

  3. Jeg har fulgt deg siden dag en på bloggen å på fb.
    Å nå har jeg likt og delt 😎🤗

  4. Har likt og delt😊håper på å kunne gi bilett til min kjære Rune Gråberget❤Fordi han fortjener kun det beste❤❤❤

  5. Likt og delt 🙂
    Da venter man i spenning om det blir Fest hjemme hos sjefen, Rune Rudberg i Sundet eller Ellevilleparty hos Doc og Dask med Hilljacks 😛 Chapsen og hatten er klar 😉

  6. Har både likt og delt. 😊💕 Nå krysser jeg fingrene for at jeg blir den heldige vinneren. 👍🙏👌🤞💕😂😊

  7. Siden er allerede likt. Innlegget er delt. Å som vakt i fjord ga dette mye mersmak. Men var for seint ute til å bestille billetter. Så kanskje jeg er heldig å vinner plass

  8. Hei ja jeg skulle gjerne ha vært på denne kulle festen men jeg rakk ikke å få bestilt billett.

  9. Likt og delt.
    Håper jeg vinner, skjer aldri men,men,men……………😊😊🤗😇

  10. Likt og delt 😃 Hadde vært artig å tatt med seg gubben og feira bryllupsdagen 💜 (19. Års bryllupsdag idag 13. Juni)

  11. Likt å delt leeenge jeg🙈🌸 håper jeg får sjansen til å vinne å bli med på fest😄😄

  12. Likt ha je gjort for lenge sea 🤗 Deler’n nå 😉 Så måtte den som vinn ha en heidundranes knall hagefæst i lag mæ dekk ☺☺ koz

  13. Likt od delt.
    Så da erdet bare å krysse fingrene får att man er den heldige såm blir trekt ut 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top