Hva når den ikke virker??

Når man er full av rare ideer og kreativitet, men menyknappen på blogg.no via mobil nettleser ikke virker. Hva gjør man da? Skal man drite i å skrive mer? Ser ikke ut til at den menyknappen har tenkt til å begynne å virke heller på ei stund.

Vi kan jo alltids skrive på appen, men den er tungvint å bruke. Får ikke lagt opp video der heller. Skriftstørrelse og sånn kan eg drite i her. Og PC brukes så sjelden, stort sett til regninger, så den gidder eg ikke dra frem hver dag. Da er det jo fint å ha flere sosiale media å bruke.

Som mange sikkert har sett, har vi jo en YouTube kanal. Den finner du her; Doc Og Dask På Youtube Det er en useriøs kanal der vi bare poster litt hverdagslig, når vi skremmer hverandre, har det moro, tuller osv.

Ellers er vi begge på Instagram, søk opp frkdask og ole_doc. Doc poster ikke så ofte, men eg prøver å dele daglig. Du kan forresten også følge redneckdask på Snapchat.

Dagen i dag går ellers med til frisør og siste forberedelser til festen, og en del har begynt å komme alt. Her sitter eg med bleking i håret og begynner å småstresse litt, skulle ha vært hjemme. Men men, blir da fin på håret i allefall, for frisøren min, Katrine, er knallflink. Kaffe har eg også fått, så alt er tilrettelagt for å bli lys i etterveksten nå.

3 thoughts on “Hva når den ikke virker??

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top