VLOG: Dask på Gastroskopi

Da var dagen kommet for å svelge slange. Dette har eg grua meg til lenge, og det hjelper ikke at Doc hele tida forteller hvor jævlig det er. Men nå var eg så steike heldig at en av våre gode naboer har vært både sjåfør og støttekontakt for meg i dag. 

Linda måtte pent være med inn og holde meg i hånda, for eg var så steike nervøs og hadde småpanikk. Ja hun måtte faktisk holde hendene mine fast for at eg ikke skulle nappe ut slangen selv. I tillegg til å være støttekontakt for meg, fikk hun filma deler av seansen, det kan dere se her. Og eg bør vel advare, det var virkelig gøyale medisiner!

 

iRKShsN0cnI
 

 

Etterpå når eg endelig kunne spise, etter mange timers faste, ble det kinamat på oss! Litt vondt å spise etter 10 vevsprøver i magesekk og tarm, men eg trua nedpå, for mat måtte eg ha. Og jaggu fikk vi lurt i oss dessert også, går ikke på kinarestaurant uten å spise fritert banan! Noe som kanskje ikke hører hjemme i dietten eg fikk… Vel vel, takk for turen og støtten gode nabo Linda 😊

 

Bloggen vår

#gastroskopi #helse #mage #mat #kinamat #sursøt #ris #lege #medisin #bedøvelse #beroligende 

6 thoughts on “VLOG: Dask på Gastroskopi

  1. Blei ikke filma brekninger. Snill hu fotografen. Skal på slangekurs i halsen 5 juli jeg. Juhu😊
    Håper de finner ut noe da, på deg altså 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top