SELFIE QUEEN FOR EN DAG

Hadde en knall ide til blogginnlegg i går kveld, men siden eg nå har glemt den gjør eg noe helt annet! Dere skal heller få servert noe så enkelt som mitt tryne gjennom dagen. Eg har jo fått “selfieholder” av tantebarna til Redneckfrue, så det er på tide med noen selfies! Her tar eg for meg daglige situasjoner, og mine reaksjoner på dette. Vel bekomme!

 

 


 

God morgen! Trøtt i trynet, poser under øynene, men like blid. Straks jobb. Burde kanskje kamme håret.

 


 

Første røykepause på jobben, litt vind og overskya. Men men, jobber 50 %, så ikke lenge igjen her nå. 

 


 

En liten pause til gitt, hva gjør eg og hvor er eg? 

 


 

Mat! Ja måtte ha noe å gnage på før bringa mi åpner seg her, da ble det horn fra i går. Har eg noe mellom tenna?

 


 

Og så begynte hoftene å verke. Ikke mye betonggulv eg tåler før det skjærer seg tydeligvis. 

 


 

 

På vei hjem fra jobben, og godt er det. Straks en dusj, og så mer mat. Ja mat er jo livretten min, enkelt og greit. 

 


 

Før dusjen, jada godt å være hjemme fra jobb. 

 


 

Etter en dusj, har fjelga meg litt da, gubben må ha noe å se på vel?

 

Nei skal dette innlegget ut i dag, får det holde nå. Gidder ikke holde på til langt på kveld, så dere får forestille dere hvordan eg ser ut i løpet av ettermiddagen og kvelden 😜

#dagen #uttrykk #situasjon #reaksjon #selfie #selfieholder 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top