Doc om dritt

Når man har fjernet galleblæra kan konsekvensene bli litt ubehagelige da maga’n blir omgjort til en hurtige virkende møkka spreder . Og dass’n må ikke være lengre unna enn en arms lengde. 

Hadde hatt en kort dag på jobb og var på vei hjem og sulten gnag noe jævlig så jeg tenkte att jeg kan stoppe og ta ei pølse for jeg var snart hjemme, tenkte så att jeg skulle rekke dassen før det måtte ut. Ja så fort kommer det og noen mulighet for å holde seg er ikke mulig . Som tenkt så gjort . 

Etter få minutter kjente jeg helvete var på vei og høyre foten ble tyngre og tyngre og magen buldret høyere og høyere tenkte flere ganger å slenge skinka ut i veikanten , men pokker heller bare 5 min til og jeg er hjemme . Gir gass og gjør meg klar, tar av meg bilbelte og knepper opp buksa dette rekker jeg . Vrenger inn på gårdsplassen nøkkelen vris opp på døra og ja faen alarmen måtte jo også slås av – å da kom hele faenskapet som en eksplosjon i likhet med the big bang. 

Fra gangen å inn på dassen er det bare ett steg og man kunne fint se hvor jeg hadde stått og gått . Klæra fikk jeg av meg i en fart dem rett i søpla og jeg rett i dusjen faen tenkte jeg må få vaska før kjærringa kommer hjem . Gikk i gang med fille og bøtte , men med min ømfintlige nese for møkk lukt måtte jeg kaste meg ut og det lille som måtte være igjen kom andre veien . Akkurat i det øyeblikket sto kjærringa i døra og lurte på om bikkja hadde driti på gulvet nei ropte jeg mellom brekningene ikke bikkja , men jeg ….

Sånn går nå dagene her i huset 😂😂😂😂😂

– DOC

 

#mage #galleblære #avføring #hast #mat

7 thoughts on “Doc om dritt

  1. Uff..oiiii…shit happens 😂😂 Kjenner dessverre igjen det med at fjernet galleblære kan gi litt utfordringer iblant :((

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top