SPØR OSS

Nå begynner eg å gå tom for ideer til ting å skrive om, og det er vel begrensa hvor mye dere vil høre om hosten min. Har ikke ork til å komme på noe fornuftig å skrive om, ikke engang ork til å ha kamma håret på noen dager. Har røykt mindre på denne uka enn eg gjorde de tre mnd eg dreiv å slutta. 

Derfor setter eg i gang en ny spørsmålsrunde, er det noe spes dere vil vite om oss? Det kan være hva som helst, spør i vei. Enten i kommentarfeltet under her, eller på vår Facebook side Doc og Dask. Still oss spørsmål om alt dere lurer på om oss, og vi skal svare etter beste evne.

 

 

4 thoughts on “SPØR OSS

  1. -Spiller dere inn ny sesong nå av Norske Rednecks? (sesong 3)
    -Hvordan var det å spille inn tv serie?
    -Angrer dere på noe?
    -Vil dere ha barn?
    -Trives dere på Kløfta?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top