ENDELIG!!

Etter over ei uke tilbrakt på sofaen med feber og diverse, kan eg endelig meddele at eg er på bedringens vei! Har ikke kasta opp siden lørdag, og tenkte derfor å prøve meg på jobb i kveld. Regner med Doc er glad for å få meg ut av huset noen timer igjen også. 

Det har jo ikke vært så mye å fortelle om på bloggen siste uka, er vel begrensa hvor mye inspirasjon man får fra en sofa, et ullpledd og x antall paracetter. Beklager at bloggen sikkert har vært kjedelig denne tiden, men nå kommer eg forhåpentligvis sterkt tilbake. ENDELIG skal eg på jobb igjen! Ja endelig, etter over ei uke i hi.

Nå ble dette innlegget beklageligvis noe usammenhengende også, men la gå. Vi kan snakke litt om dagens antrekk, siden det visst nok er litt pop å skrive om klær på bloggen. Ser nesten daglig bloggere som poserer i både nyinnkjøpte og gamle klær, og skriver om det de har på seg. Eg har gjort det tidligere med fritidsklær, så her kommer dagens antrekk; arbeidstøy. 

På føttene har eg noen ytterst moderne vernesko med sånne fæle skrulisser, og ikke minst rosa detaljer. Dritlekre og like tung å gå i som alle andre vernesko, men de holder tærne mine intakt. Buksa er også fått på jobb, meget praktisk med seks lommer til verktøy og egne lommer til knebeskyttere om det trengs. Greit med svart bukse i stedet for de gule eg måtte bruke på uteavdelingen, svart ser slankere ut for den som bryr seg. 

På overkroppen bruker eg stort sett egne klær, for de piké skjortene vi fikk en gang krympa fra M til 10 år på ett vask, og eg har ikke gidda å hente ut nye. Dagens t-skjorte er altså ei utvaska gammen skjorte eg fikk i mitt utdrikkingslag for godt over to år siden. Rosa med skriften NATTA, muligens intern, men her er forklaringen. I stedet for å si skål på fest sier eg natta, skulle eg sovne har eg i alle fall vært høflig. 

Også gensere bruker eg stort sett private, inntil vi får hettejakker. På lageret er det varmt-kaldt-varmt-kaldt, og eg gidder ikke dra en genser over hode hver halvtime. Eg tar stort sett bare den hettejakken som er nærmest når eg skal løpe ut døra. I dag var det denne flotte svarte med hvite detaljer, og Jack Daniels trykk på ene sida fremme. Denne er kjøpt på svenskegrensa for et par år tilbake, og har vært trofast både på jobb, camping og fest så lenge eg har hatt den. 

Bilde er tatt av Doc i vår saloon

 

Og med dette stikker eg på jobben en tur. Ha en fin ettermiddag og kveld folks 😉

Innlegg om dagens antrekk med fritidsklær

#frisk #syk #jobb #endelig #antrekk #arbeidstøy #bukse #sko #skjorte #jakke #vernesko

4 thoughts on “ENDELIG!!

  1. Godt å høre at du er bedre 🙂 HAHA, jeg skulle også legge ut dagens antrekk i dag, akk samme sko og bukse, bare en arbeids t-skjorte og genser da som det står Isiflo på XD mitt var nytt når jeg fikk det da så er relativt rent også utenom vernerskoa da, de har jeg ikke vaska enda :p men kom meg ikke på jobb i dag, pga oppkast så det får bli onsdag jeg legger ut dagens outfit altså :p

  2. Morro å lese bloggen din🤗 er det hverdagslige som er Morro å lese om..man kjenner deg litt igjen i det forskjell fra andre bloggere som kun skriver om mote og sminke og slanking😄 keep doing the good work Dask🤛😃

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top