HJELP VI ER PÅ TV!!

 

Jaggu! I dag begynner sesong 2 av Norske Rednecks på TV MAX. Nå med enda mere galskap enn før. Det har vært en morsom reise med enormt mange nye bekjentskaper og erfaringer fra vi starta innspilling av sesong 1 i 2013. 

Når sesong 1 gikk første gang, var det både pinlig og flaut å se oss selv. Nå har den gått flere ganger, og vi blir av og til gjenkjent folk som har sett serien. Det morsomme er jo da at vi har enda til gode å få negative tilbakemeldinger. Det er jo klart at folk har sine favoritter, og det er ikke alt dem ser som er like morsomt kanskje, men folk er uansett hyggelige og vil gjerne slå av en prat eller ta bilder. Dette synes jo vi er supertrivelig, vi er pratsomme og utadvendte begge to, og liker generelt mennesker. 

Så nå er vi jo klare for premieren på sesong 2 da. Vi kan love mye humor, nye sprell, og variert musikk. Siden det alt har blitt sluppet på Dplay, kan eg nok røpe at dere får se litt surstrømming. Ja den svenske delikatessen som ikke en gang bikkjer gidder å prøve seg på. I løpet av denne sesongen får dere også se litt fra Hagefest hos Doc&Dask 2016, og den koselige og totalt mislykka bryllupsdagfeiringa til Doc og meg. Så det er bare å benke seg fremfor TV hver tirsdag i 13 uker nå!

Slenger ved introlåten til Byting:

 

2 thoughts on “HJELP VI ER PÅ TV!!

  1. Shit, fikk ikke sett på det, menne har slik jeg kan se i reprise da 😀 haha gleder meg 😀 får litt barndsomsminner av å se på dere altså, for det var jo bare slik før, spesielt her på Toten da :p + masse knall og fall, lagde saker av det vi hadde ja det er som en trip Down memory lane å se på dere :p får også mer og mer lyst til å dytte barna mine ut i skogen også for litt knall og fall og lære de å lage ting av det de har osv, slik jeg gjorde og min far lærte meg +++ 🙂

  2. Lifeasyouthinkyouknowit.blogg.: Ja man lærer mye av å få prøve seg frem på egenhånd, vi har bare ikke blitt ferdig å lære enda, så vi fortsetter 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top