Favorittfargen min er ikke nødvendigvis camo…

Her på lageret får vi inn så mye varer daglig, så vi merker jo med dato, og alle ukedagene har fått egen farge på datolappene. Hvit, gul, blå, rød og i dag, fredag, er det grønn. Klarer du da å gjette min favorittfarge? 

Alle som jobber gleder seg jo til helg noen ganger, da kan man legge beina høyt og slappe av, eller man kan finne på noe moro. Vi har fått besøk i helgen, og skal kose oss mye, men mer om dette seinere i dag. Ja eg skal prøve å få skrevet litt om det etterpå, for det er jo en del ganger i løpet av sommeren det står bobil i hagen. 

Vel nå er det uansett bare noen få timer igjen på jobb, før turen går videre til tannlegen. Skumle greier det der, når man har skikkelig tannlegeregningskrekk. Tannlegen er jo grei han, og flink, så det er ikke noe problem. Sist eg var inne hos han, ble eg møtt av sørstatsflagget på skjermen der. Det var i fjor, og han mente han hadde sett meg på TV, så det ble jo både pinlig og morsomt. Vi får se om han har noen sprell på lur i dag da, nå skal det først og fremst jobbes litt. 

Hva skal du i helga?

 

 

#bobil #tannlege #jobb #farge #dato #helg

4 thoughts on “Favorittfargen min er ikke nødvendigvis camo…

  1. Lyse grønn eller? min favorittfarge er blå. Men og turkisblå/grønn.Har en vegg i en nydelig blå farge:) Ennå ikke lei av fargen, hatt den i to år i år:D Eg har vasket hele leiligheten, å nettopp komt hjem etter to timers shoopingtur. Eg ente opp med å ta en annen vei hjem å glemte alt eg egentlig skulle handle med meg hjem:D haha:D Men eg tenkte eg skulle ut, når mobilen min har fått nok strøm på seg. Da skal eg sørover på stranda å ta bilder<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top