DASK PÅ POLEDANCE KURS

Da er eg godt i gang med å leve igjen etter 13 år som skiftarbeider, nå som eg bare går dagen har eg noe som heter tid! Den kan faktisk deles inn i flere kategorier, som kan slås sammen etter ønske. Kjærestetid, husarbeidtid, venninnetid, treningstid, alenetid, TVtid osv. 

I dag har eg valgt å bruke tiden etter jobb på venninne og trening, eg har nemlig fått med meg den gode naboen, Linda, på poledance kurs. Det er en kunst som krever beherskelse og koordinasjon av kroppen, vi får trent både teknikk, motorikk og muskler. Samtidig får vi nok skravla litt innimellom, vi er jo jenter.

Unicorn Pole Studio er stedet, og instruktøren Diana skal forsøke å lære oss denne kunsten. Hun fikk sammen med en til Poledancer, Mai, 1. plass i kategorien Professjonal Doubles i årets NM i Pole. Så dette har vi virkelig troen på!

Nå er det bare noen timer på jobben, noe mat, og så stikker vi på kurs. Dere skal nok få fullt referat om både brannsår og tryninger senere, for det blir garantert litt feiling når de mindre trente Linda og Dask skal svinge på stanga. 

Unicorn Pole Studio på nett

Unicorn Pole Studio på fb

Unicorn Pole Studio på insta

 

 

Bloggen vår

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top