FRA Å BLI MOBBA UT FRA TRENINGSSTUDIO TIL PERFEKT KROPP PÅ 1-2-3

Heldigvis ikke like synlig forfra. Foto: TON/LilleFrekke.no

Dette sitter litt dypt å fortelle sånn på en offentlig blogg, men eg kaster meg ut i det. Eg har alltid hatt mye cellulitter, fra tidlig ungdom har de vært synlig på lårene mine. Vet det ikke bare er noe eg føler og tror selv, for eg har fått kommentarer og bemerkninger på dette fra 15 års alderen og helt til sist nå i vår.

En ex lurte en gang på hvorfor eg var så klumpete fra knærne til ræva, da var eg 15 år, veide 50 kg og var 170 høy. I gymmen på ungdomsskolen og videregående hørte eg ofte mumling om lårene mine, JA EG HØRTE DERE. Tro ikke at sånn kviskring ikke legges merke til.

Dette gjorde jo til at eg I lange perioder stort sett har brukt knebukser blant folk, bortsett fra på fest og festival der folk likevel er dritings. En dag for noen år siden, i en alder av 29-30, slo det meg; hvorfor bryr eg meg egentlig om dette? Om det er fælt å se meg i shorts kan dere jo bare se en annen vei. 

Eg bestemte meg faktisk ikke før i vår å teste fenomenet tights på trening. Ja det er synlig der også, men nå var eg lei av de svære joggebuksene. Dro på tightsen og stakk på trening med ei venninne. Oppvarminga gikk jo greit, egentlig gikk det meste greit helt til vi skulle kjøre noen økter på biceps.

Det var nesten tomt og vi stilte oss fremfor speilet så vi kunne perfeksjonere øvelsene. Det var da de tre andre på studioet begynte kviskringa. De kom til og med bort til oss, stilte seg rett bak meg, og pekte på ræva og lårene mine og lo høyt. De prata polsk, så hva de sa vet eg ikke, men både venninna mi og meg fikk mer eller mindre bekrefta at det var lårene mine som var samtaleemne. 

Vel vel. Dette var i vår. Nå er sommeren over, og det er på tide med noe nytt og morsomt! Etter å ha fått dagstilling har eg og naboer/venninner kunnet finne på litt sammen, og det ble altså pole dance kurs. For å klare øvelsene må man ha på shorts, helst en litt for kort en siden man bruker skinnet i øvelsene. Dette var ikke eg komfortabel med, men eg fikk jo høre der at cellulitter og litt ekstra er perfekt for pole dance. Man trenger det for å kunne “henge” på stanga. Fikk dere det med dere?? Eg har PERFEKT kropp til noe! Jepp, eg har gått fra å ha komplekser for lårene mine i 15 år, til å nesten bli stolt av de. Tro om eg skal fortsette med pole, i stedet for bare vanlig styrketrening! Og det anbefales for alle. 

 

 

#trening #mobbing #cellulitter #tynn #tights #pole #poledance #dance #polefitness #perfekt #biceps #speil #øvelser 

13 thoughts on “FRA Å BLI MOBBA UT FRA TRENINGSSTUDIO TIL PERFEKT KROPP PÅ 1-2-3

  1. jeg synes du er tøff som stiller opp å tar sånne bilder jeg. å fint var det også.

  2. Neninja Solheim: Takk for det 😉 Var mest i forbindelse med sesong 1, eg måtte rive en stor barriere for å tørre å gjøre det.. 😉

  3. due: Jepp de leverer klær, undertøy, leketøy +++ Shooten var i forbindelse med sesong 1 av norske rednecks som gikk i fjor. Måtte bryte noen kraftige barrierer der 😉

  4. Fy søren og tøft innlegg❤️Har også fra ung alder hatt det og blitt bemerket. Glemmer aldri når jeg gikk ned mot stranden 15-16 år da to gutter snudde seg mot meg og plystra og sjekket meg ut. Men når jeg gikk forbi og de fikk se baksiden ble de stille og sa æsj osv. Etter det gikk jeg aldri i shorts el bikini. Og jeghar aldri fortalt det til noen for de fikk meg til å føle. Eg som et monster.Det ødela alt og helt i voksen alder har jeg de samme følelsene. Trist i grunn. Jeg veide også 50 kg og var fin når jeg ser tilbake. Cellulitter har over 90% av alle kvinner. Takk for dette innlegget❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top