GI MEG NOE Å SOVE PÅ

Som vanlig skal eg opp i vettug tid i morgen, men eg må ærlig si at valget har aldri vært så spennende som nå. Eg heier nemlig på to veldig forskjellige partier. De har veldig forskjellig politikk, men begge har en del som passer meg bra. 

Hva eg stemte på kan egentlig være det samme, men hva eg nesten angrer på å ikke ha stemt er like viktig. For oss bygdefolk er det faktisk bare ett parti som bryr seg, ett parti som virkelig vil beholde og gjøre bygdenorge enda bedre. Det er partiet med en leder som vet hva det vil si å ha møkk under neglene, som stolt er selv en av gutta på gølvet, ja faktisk den politikeren med den mest hjertelige latteren. 

Senterpartiet vil nemlig beholde nærpoliti, de vil ha småbønder nettopp pga dyrevelferd og vedlikehold av utkantstrøk. De har vettug ulvepolitikken, og ellers liker de faktisk oss bygdetullinger og bønder. Men samtidig har de jo også en del politikk eg ikke er enig i, litt mer enn det partiet eg stemte. 

Så nå ligger eg på sengekanten og lurer fælt på hvordan dem gjør det nå, og samt hvordan det går med dem eg stemte på… Får overhode ikke sove! Regner med eg ikke er eneste, og at det er mange trøtte tryner rundt om i morgen. Hva med dere, følger dere med?

#valg #senterpartiet #våken #valgvake #stemme #politikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top