VI KLARTE DET!!

Vi har lenge planlagt rolig helg, altså uten fest og fant. Men hver gang går planene adundas, og vi havner på spontan rotbløyte til soloppgang. Nå har vi jo forsøkt dette flere helger uten hell. 

Men! I dag våkna vi opp i toppform, uten å være fyllesyke! Jaggu klarte vi å holde vår lille avtale for en gangs skyld. Det var faktisk ikke store problemet, sånn bortsett fra når eg pent måtte geleide gubben forbi polet på Kløfta i går. Joda, det er godt med hvitvin til reker, men nå har vi jo lært at hvit helg ikke nødvendigvis betyr hvitvin

Dette funka altså utmerket, og det ga mersmak. Hemmeligheten bak vellykka edruhelg? Mye god mat og mye godt snacks, samt noe halvdårlig å le av på Netflix. 

Først så vi The Last Whichhunter, som hadde bra effekter og gode skuespillere, men rævva handling. Etterpå bega vi oss ut på serien Norsemen. Hvordan forklare den? Sett på mute, og du tror du ser på Vikings. Det er rett og slett en norsk parodi på Vikings, med norske skuespillere som prater dårlig engelsk, og med en humoristisk vri på handlingen til Vikings. Ja det var som å se Vikings på fylla!

Altså, er du redd du ikke skal fikse en edruhelg? Kjøp mat og snop, og sett på Norsemen, så lurer du skallen din til å tro du er full. 

Nå sitter vi da her så langt ut på morrakvisten at den nesten knekker, og ser på Bonanza, i finfin form. Etterpå skal vi måle opp kjøkkenet og legge det inn på IKEA kjøkkenplanlegger, så får vi se om vi finner oss et praktisk og fint kjøkken. For etter at det kom på andre plass i “Romerikes styggeste kjøkken” fant vi ut at her må noe gjøres!

Vi lover å holde dere oppdatert på både oppussing og edruelighet fremover, så langt det lar seg gjøre!

Så hva driver våre kjære lesere med denne forblåste søndagen?

Dette bilde ga oss en god 2. plass i Romerikes styggeste kjøkken

#edru #klartedet #alkoholfri #netflix #film #serie #thelastwhichhunter #norsemen #oppussing #kjøkken #mat #snacks #snop #bonanza #søndag #ikea

14 thoughts on “VI KLARTE DET!!

  1. Ha en super søndag , morro lese bloggen din 😄 hvit helg / uker her å , men er ny operert så valget ble lett he he
    Lykke til med oppussing sv kjøkken 😄

  2. Sitter på terrassen og nyter en kaffe mens jeg ser Glomma gli forbi. Bare å nyte dagennog været

  3. Gratulerer for vel overstått hvit helg! Jeg hadde endelig en helg som inneholdt alkohol, typen tok meg med ut på middag og cocktails. Etterlengtet!
    Lurer på om jeg må se Norsmen bare for å sjekke ut hvordan den er på engelsk. Originalen, Vikingane, ligger forøvrig ute på NRK.no med norsk tale om man blir lei det gebrokne. Overraskende nok så har Norsmen blitt skikkelig populær på Netflix! Men hjelper vel at Vikings har banet litt av løypa med gebrokken tale…

  4. Helg uten alkohol er lett her i huset. Håpløst å bli kjent med folk her vi bor å med kronisk sykdom blir det dønn ensomt. Så helgen har jeg stort sett prater med meg selv . Som vanlig🤤

  5. spennende. blir moro å følge en skikkelig blogg med mye morsomt i stedenfor en rosablogg. 🙂 jeg håper dere storkoser dere og får en fantastisk søndag. her blir jeg snart hentet av ei venninne og så går det vel rett vest ned i latterkramper og mye rart! hun og jeg har planer frem til neste måned så jeg går egentlig bare å glad meg. edru i dag og full neste helg 🙂
    kom gjerne innom min blogg 🙂

  6. Cathrine Ruth: Hei hei, ja dette er vel alt annet enn rosa :p Hyggelig at du liker bloggen, skal ta meg en tur innom din! Kos deg med venninna 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top