Endelig mandag! Ja, du leste riktig…

 

Torsdag når eg kom hjem fra jobb var hele gamle kjøkkenet revet, det var helt ribba. Ikke bare interiør, men også tak, vegger og gulv var fjernet. Bilder //HER//

Fredagen var det kommet på smartpanel og tak, vi la gulv, og gubben lista mens eg la acryl i hjørner. Mer om dette //HER//

Lørdag og søndag skrudde vi sammen alt vi hadde av kjøkken, noe mangler selvsagt. Og vi hadde besøk av elektriker som fiksa strømmen. Se bilder //HER// og //HER//

Det har gått i ett hver dag, 12-15 timer daglig, og vi er passe sliten og lei av alt som har med IKEA og oppussing å gjøre. Huden begynner å flasse i henda etter all skruingen, og rygg og hofter minner om skroget på Titanic. Så nå var det fantastisk deilig at mandagen er her, og eg endelig får litt fri fra oppussinga. 

Vet jo det at når eg kommer hjem skal eg rydde inn igjen i skapene alle tingene, men lykken er at eg får lov å kvitte meg med alt vi ikke bruker! Når vi har minst 6 forskjellige typer glass, i alle fall 7 typer tallerkener og bestikket er bare rot, er det strålende å vite at vi har mange gavekort på IKEA! Ja selv om eg ikke liker meg der, for vi må likevel inn og hente det de var tom for sist.

Nei, nå går snart hele pausen. Eg får nyte timene på jobb før eg må hjem i kaoset igjen! Ha en fortreffelig mandag, vi blogges!

 

#mandag #jobb #rydding #oppussing #ikea #kjøkken #pause #interiør #stil #norskerednecks

8 thoughts on “Endelig mandag! Ja, du leste riktig…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top