Bare kosejobb igjen

Nå er alt tilkobla, og vi har fått testa at ting virker, her kommer det til å bli mye god mat fremover! Oppvaskmaskina er så fancy at vi hører den ikke, ting blir skinnende reint, og den piper og åpner automatisk når den er ferdig. Må si eg skvatt litt når den poppa opp i går kveld, er jo ikke akkurat vant til den luksusen der.. 

Ellers kan eg stolt skryte av lysene Doc har montert, det ble LED lys under benkene, knalltøft. Og så har vi fått litt pynt på plass her og der, eg peiker og Doc skrur, så det blir jo bra. 

I dag har Doc fått Cherokee’n godkjent, og vi venter på at Patrioten kommer på veien igjen. Den står på verksted nå, så det er forhåpentlig ikke mye om å gjøre. På jobben går alt sin vante gang, fortsatt litt sliten, så det har blitt noen kopper kaffe. 

Vi kjøpte forresten kjøleskap i går, et sånt svært amerikansk med kjøl og frys side by side. Det kommer i morgen, så veggen i den kroken må bare males. Regner med det blir knallfint, grå vegg og hvitt kjøleskap. I morgen må vi forresten en tur til på Ikea, forhåpentligvis siste tur, og hente resten av frontene og hyllene som mangler. Og så må vi vel ha en ventilator. 

Vel vel, nå har gubben henta meg. Da er det vel ettelleranna som må gjøres hjemme før eg har time på pole dance med naboen igjen. Og er eg heldig, rekker eg hjem til Norske Rednecks på MAX, hehe. Skal dere se det?

 

 

 

 

 

 

 

 

#kjøkken #interiør #oppussing #belysning #led #ledlys #poledance #dans #norskerednecks #påtv #kjøleskap #docogdask

6 thoughts on “Bare kosejobb igjen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top