Oppgradering til puben i garasjen

Da har eg og naboen vært på pole kurs igjen, og fortsatt kan eg anbefale dette til alle. Har du lyst å prøve? Ta en titt på

UNICORN POLE STUDIO

og se da vel, kanskje du blir inspirert? De har utrolig dyktige instruktører, faktisk i toppklassen, som har vunnet i NM. 

Her er bilde av instruktør Diana, utrolig sterk og elegant Poledancer 

Drømmen er jo å bli like flink som Diana, så nå har eg investert litt til egentrening. Eg har nemlig kjøpt stang til garasjen! Nå kan eg og naboen forsøke litt egentrening også, og perfeksjonere øvelsene vi lærer. Dette må jo bare bli gøy vel? Og så er det jo litt artig å kunne ha ei stang på fest, ofte festglade folk som vil prøve å danse på de, og noen klarer det faktisk også. 

 

Om den blir montert før helga eller ikke, det gjenstår å se, for her er enda litt å gjøre før helga. Badet må bli ferdig, og vi må jo inn igjen på Ikea en dag. Grunnen til at vi må bli ferdige før helga er at det kommer venner og familie til gards, en liten Halloween fest må til. Joda, vet det egentlig er neste helg, er jo derfor vi tar det denne helga, for da passer det for de fleste inviterte. 

 

Garasjen brukes jo bare til fest og sammenkomster, og det var jo der vi hadde bryllupsfesten, så det er vel på tide med ei stang der. Rype og gjengen i Forente Rednecks har jo stang i Sumpen, og det er jo braksuksess. Nå kommer jo flere derfra opp hit i helga, så kanskje de hjelper å montere den til og med?

En ting kan eg i allefall trygt si, det er vondt å drive å klatre på stanga, det er vondt å gjøre mange av øvelsene. Man lærer derfor mye selvkontroll, selvdisiplin og får mer viljestyrke etterhvert som mestringsfølelsen kommer. Foreløpig er eg full av brannsår og blåmerker, men det er tegn på at eg gir alt! Og det må man for å få til dette, og kanskje får eg bra kropp til slutt også? 

 

 

 

 

Et aldri så lite brannsår bakpå skuldra

og føttene ser ikke ut..

 

 

 

 

 

#poledance #polefitness #pole #dans #fitness #garasje #pub #stang #brannsår #trening #fysikk #mentalstyrke #viljestyrke #selvdisiplin #halloween #fest

10 thoughts on “Oppgradering til puben i garasjen

  1. Det er forskjell på å være voksen, og det å slutte å leve. Livet er mer enn bare fest, drikking og sex. Kos deg med stanga du!

  2. Anonym: Haha hvem sier det har noe med sex å gjøre? Det er fitness og dans 😉 Nei forskjellen ligger i det å være snusfornuftig grå mus, og det å tørre å slå seg løs litt, ta deg selv litt mindre høytidelig, så skal du se du klarer å ha det gøy du også 😉 Bare ikke sleng med leppa fordi du er misunnelig på oss som tør å slå ut håret 🙂 Men eg skjønner du har mye å lære i livet, når du selv er blogger og ikke har fått med deg at IP adressa di er synlig på “mine kommentarer” siden ????

  3. Så gøy!! Blir nok super flink til slutt.. øvelse gjør mester vettu 😉 og man blir aldri for gammel til å ha det gøy,så kos deg med fest og gode venner 😀 Kan nok bli artig med egen polestang i garasjen 😁

  4. Therese: Hehe jepp, eg skal virkelig kose meg! Bare etter tre runder ser eg forbedringer i fysikken min, litt fastere her og der, og godt synlige leggmuskler 😉

  5. Æ synes du e tøff æ Helene. Som Nailer den derre poooolestanga og får sterkere fysikk i kroppen .noe vi må ja når tiden drar oss i alle retninger. Har vær artutt å.prøvd engang. Får se ka 2018 byr mæ.no e dæ anna fysisk trening og ro som kommer først når kroppen krangle..
    Kan gjør mye den der stanga me så mye men dem fatter ikke kor sterk en MÅ være for og klatre i toppen og ramle ned og stoppe før du når bakken. STYRKE kalles dæ..
    Stå på snuppa😎😎

  6. Britt inger: Er faktisk ikke bare styrke, mye går på teknikk også. Selvsagt må man trene opp de sentrale musklene og balansemuskulatur når man holder på med dette, og det gjør vi med styrketrening på stanga 😉

    Du får slå deg løs, det er bare gøy 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top