Endelig ferdig kjøkken, så det ble god middag!

Jøss, da var kjøkkenet ferdig! Og i samme “smell” kjøpte vi nytt bord og gulvteppe til TV stua, det ble skikkelig kuskinn på gølvet, nei ikke stratoskuskinn men ekte vare. Nå er kjøkkenet faktisk er ferdig, og stua bare mangler gulv og maling. Og etter to uker som huseiere, er det vel på tide at eg lagde mitt første måltid til oss. Doc har jo laga flere, men nå var det min tur.

Det ble noe så enkelt som stekt Servelat fra Bønes (ja typisk vestlandsgreie) og poteter i ovnen. Det er noe helt spesielt, mest pga barndomsminner. Dette lagde pappa til oss ungene når vi var aleine hjemme, og i helga hadde mamma og pappa kjøpt med ei sånn til oss.

Joda, maten smakte godt den, laga på nytt kjøkken og spist i halvny stue. Så etterpå duppa eg bittelitt før det igjen var tid for ukas trening, ja det skjer foreløpig bare en gang i uka. Altså pole fitness/dans, kurset eg og naboen tar. Når man er støl i fire dager, holder det med trening en dag i uka. 

Nå er eg hjemme igjen og spiser chips og julebrus med god samvittighet, mens vi glaner på Norske Rednecks! Ha en fin kveld, det skal vi ha. 

 

 

 

 

 

 

#oppussing #kjøkken #stue #teppe #kuskinn #mat #servelat #pølse #poteter #minner #norskerednecks #poledance #polefitness #pole #fitness #dans

 

16 thoughts on “Endelig ferdig kjøkken, så det ble god middag!

  1. WOW FAKTISKT FINT det ble Helena o Doc 😀👌
    Gratulerer med nytt kjøkken 😀
    Klem Anette 😊❤⚘🌹

  2. Kjøkkenet ble kjempefint,er bare” LITT” misunelig😉Og når det kommer til middagsvalget så må jeg bare si at Bønes servelat….can’t live without it😉men må ha hjemmelagd potestappe😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top