Homofile redder verden

Nå har Smyrnabloggen kommet med mange rare utspill, ett av de handler om flommen på Sørlandet. At det liksom er Guds måte å straffe homofile på. Om dette er sarkasme eller fakta er ikke godt å si, for det finnes faktisk folk som tenker sånn. Nå er ikke eg religiøs, men om det skulle være en Gud, har eg en helt annen teori. 

Det snakkes jo i det vide og breide om at jorda er overbefolka, og antallet mennesker vokser og vokser. Hvordan skal det da gå om 500 år hvis menneskeheten fortsetter å formere seg? Hvordan regulerer da moder jord eller evt Gud dette? 

Kanskje det er slik at nå driver tabuet for homofili å forsvinner nettopp fordi det ikke er meninga at alle skal formere seg. Kanskje det er slik at homofile heller skal få adoptere og hjelpe andre barn som alt har kommet til verden og har det tøft nok rundom. Har du tenkt på det? I stedet for at alle bare skal tenke på seg selv og egne gener, så er det nå lettere for mange mennesker å hjelpe de som ikke har det greit. 

Det at homofile får lov til å både gifte seg og adoptere mange steder i verden nå, må jo bare være vidunderlig. Det gjør godt for både kloden og de familiene som kan få hjelp til å oppdra sine barn, det er nettopp slik eg mener moder jord regulerer menneskeheten. Er det ikke fantastisk? Vinn-vinn situasjon. Derfor er det så viktig at vi kvitter oss helt med dette tabuet, så homofile mennesker kan få bidra til et bedre samfunn på flere måter. 

Om vi alle kler oss naken og fjerner sminke og dill dall, er det bare en ting som skiller oss. Om du har pupper eller pilt. Ingen kan se din legning, ingen kan vite noe om deg, så hvorfor skal vi dømme hverandre? Ingen god grunn, for vi skal ikke dømme. Håper med dette eg har vekket noen tanker blant dere, og at dere kvitter dere med både tabuer og fordommer, eg garanterer du vil bli mer lykkelig, ja kanskje til og med et bedre menneske?

God Helg

 

 

 

 

 

#homofili #menneskesyn #religion #gud #verden #moderjord #klode #tabu #fordommer #adopsjon #familie 

8 thoughts on “Homofile redder verden

  1. Det var helt merkelig å lese dette som ble skrevet om fra Sørlandet. Helt forkastelig. Du har en meget fin tanke der, men jeg har ennå ikke hørt om homofile fosterforeldre. Jeg har heller ikke hørt noe om adopsjon i Norge. Men surrogat og at de drar for eksempel til Danmark for å bli gravide. Jeg kjenner selv ei som er lesbisk som har fått to barn på denne måten. Jeg godtar alle, men jeg synes at mange homofile kan bremse litt, da noen er alt for feminine og det da virker som de virkelig tar på for å bli mest “kvinnelig”. Jeg tåler heller ikke så godt menn i dameklær eller sminke. Da det barer ser så feil ut. På Bloggerne så er det ei som er sammen med en gutt, og det ser bare så feil ut når han har neglelakk på. Det heter seg at man skal godta alle, og det gjør jeg. Men jeg godtar ikke det som er tilgjorte og et skuespill. Jeg godtar de som kler seg som damer, men jeg liker det lite. I barnehagen der min datter gikk hadde vi et homofilt par som jobbet. De var helt suverene med barn, og barna var glade i disse to. Det var to homofile som var menn. Ikke noe skuespill…..

  2. Anonym: For min del må mannfolk gå i rosa prinsessekjoler om de vil, det er ikke opp til meg å avgjøre hvordan andre mennesker skal kle seg og oppføre seg 🙂

  3. Jeg syns at alle homofile og lesbiske skal få være seg selv og det samme gjelder for transer og de som er bi sexuelle også.💖og som foreldre bør vi være stolte ,for til syvende og sist så er det barna våre som vi elsker uansett om de liker jenter ,gutter,begge deler eller liker å kle seg som damer💖Og ikke alle er femine,mange er akkurat som oss andre😀god lørdag ønskes fra en stolt mamma 🍁🍂🌞

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top