Søndagsåpent!!

Av og til kjenner man på en skuffelse, en stor skuffelse, det å bli skikkelig dolka i ryggen. Hva det er skal eg ikke gå inn på i dette innlegget, for her skal eg snu dagen til det positive. Hva gjør eg når eg kjenner på denne følelsen? Noe så enkelt som å åpne en svær pose fra Maarud, mens eg saumfarer nettet etter vittige videosnutter, artige memes, og unødvendig tull å shoppe. Nå sitter eg her med salt og pepper på potetskivene, og har funnet mye gøy som eg over hode ikke trenger, men har lyst på.

 

//annonse

Eg har funnet “dill dall” til mobil tlf, uten at det er jålete! Steike fornøyd med dagens fangst, så derfor deler eg dette med dere. Lenge har eg irritert meg over at ene laderen i huset bare virker av og til, og nå som vi har pussa opp fant eg jaggu en lader som matcher stua og kjøkkenet! Denne i schifer finner du //HER// Tøff ikke sant??

Og da fant eg like gjerne et passende deksel som også matcher, det finner du //HER//

Ellers er det mye tøft til mobil tlf på den nettsida, så om du vil snoke og titte litt mer der, kan du klikke deg inn //HER//

 

På nettet har eg også funnet en YouTube kanal eg anbefaler alle, sjekk ut //DENNE// sida her! Ståle Superstar lager de beste musikkvideoene!

 

 

 

 

 

#shopping #svik #skuffa #mobildeksel #deksel #lader

 

6 thoughts on “Søndagsåpent!!

  1. hehe, tøft! ja det er viktig å prøve å snu på humøret når ting går galt. ser ut som du har funnet det perfekte hjelpemiddelet ^_^ håper du får en flott dag i dag. 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top