VLOG: Poledance – Dette har eg lært

Da må eg trist meddele at introkurset i poledance er over for denne gang. Både naboen og eg synes nesten det er litt vemodig, derfor filma hun meg i dag da vi gikk gjennom dansen vi har lært. Vi har jo lært mye mer enn denne dansen, men eg har ikke bilder og film av mer. Synes du dette ser spennende ut kan du ta kontakt med Unicorn Pole Studio på fb, de har flere instruktører som er ufattelig dyktige, og ikke minst tålmodige. 

Snurr film, og kom gjerne med kommentarer, men slibrige og spydige kommentarer besvares dessverre ikke.

 

 

 

 

#poledance #dans #fitness #stang #trening #styrke #mentalstyrke

8 thoughts on “VLOG: Poledance – Dette har eg lært

  1. Herliiig det så ut, ble frista😀😀 Du var ju flink som bara den 😀👏👌❤👄⚘🌹

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top