Lek på snap

Nå har det jo blitt så pop for ungdommen å eksponere seg på sosiale media, altså å ha sex mens de filmer og deler på snap og insta. For all del, det er sikkert dritkult det, og for det vi “gamle” vet er kanskje dette tabuet borte om noen få år. Men hva om det ikke blir borte? Og hva om disse bildene og filmene havner i feile hender? 

Mye kan altså skje, mye kan gå galt, mye anger kan snike seg inn på. Men eg kan tenke meg det at å si noe til de som driver med dette, vil være totalt nytteløst. Det var tøft nok å være ung for 15 år siden, så nå med sosiale media tilgjengelig 24/7 er det nok mye tøffere. Noen får flere følgere og likes enn andre. Eg kan forstå presset de unge føler på å være kul, for det er faktisk viktigere enn noe annet i den alderen, og akkurat derfor kan voksne bare gi opp å si noe.

Vel, med det sagt kan eg vise hvordan eg bruker snap. Det er nemlig til å ta bilder som faktisk blir bra selv uten sminke. Snap har så masse fine filter og funksjoner, så man kan klare å se bra ut selv på en dårlig dag. Nå har eg hatt mye vondt i magen i dag, pga undersøkelsen i går, og eg ser ut som eg kunne skremt kråkene bort fra ei vogn med innvoller! Da er disse filterne både fine og morsomme, eg kan til og med si selv at eg ser bra ut på noen av disse bildene, eller hva? 🙂

Følg meg gjerne på snap; redneckdask, Doc er ikke på snap..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#sosialemedia #snapchat #instagram

8 thoughts on “Lek på snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top