Jentekveld

Ene vinflaska kler min flaks…

 

I dag var det fint å kunne sove lenge! Det er noe eg har savna i hele fem dager, ja for selv om eg ikke var på jobb torsdag måtte eg opp tidlig. Vel nå er lørdagen her, og den skal brukes til avslapping med ei venninne. 

Først blir det middag på kinaen på Kløfta. Siden Doc ikke er overbegeistra for kinamat må eg benytte meg av sjansen når venninna mi spør. Hva som bestilles der tar vi som det kommer, eg har mange favoritter der. Og etterpå tar eg stanga og litt billig vin med bort til henne, så kan vi ha jentekveld. Og hvem vet, kanskje vi tar turen bort til ei anna venninne også.

Jentekveld for oss trenger ikke bestå av sminke, pynt og mote, nei her er kjører vi comfort og avslapping. Det blir høy joggebuksefaktor, sofa og vin, og det fører nok til mye skravling. For vi har mye å skravle om, det er sikkert og visst! Hadde noen hørt hva vi av og til prater om, hadde vi vel blitt innlagt begge to. Det er jo nettopp det vi har venninner til, å prate om alle de rareste ting.

Nå som eg har hatt denne magen å stri med så lenge, har venninna mi utnevnt seg selv til min moralske og mentale støttekontakt. Hun er virkelig god å ha, og hun er den type venninne eg faktisk kan besøke i ei gammel joggebukse. Hun er den eg kan slappe av hos når eg er dårlig, og når gubben har lag i hagen. 

Jentekvelden starter i firetida, og det kan være Doc trenger ei hånd ekstra i hagen før det. Så nå får eg vel komme meg i dusjen! Vi blogges!

#jentekveld #venninne #støtte #kos #vin #rødvin #kinamat #stang #avslapping #joggebukse #uformelt

5 thoughts on “Jentekveld

  1. Herlig med en jentekveld i ny og ne 🙂
    Her i heimen blir det kjærestekveld med nystekte rundstykker, krabbeklør og kongekrabber. Og så litt vin ja 😉
    Håper du får en fin kveld!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top