Doc nær døden, mens Dask fortsatte å spise…

Nå har vi endelig fått godkjent Patrioten, og dette skulle feires med biff på Fridays på Jessheim. Vi reiste bort passe sultne og bestilte det samme begge to. Det både så godt ut og lukta godt, så nå skulle vi virkelig kose oss med ordentlig kjøpemat. 

Doc har slitt en del med at maten stopper i bringa, og det gir et skikkelig trykk med smerter. Vanligvis går det over på to minutter, og eg har fått grei beskjed om å ikke gjøre noe når dette skjer. Han må bare få fred til det går over. 

I går skjedde dette igjen, han fikk vondt, så eg spurte om det gikk greit mens eg fortsatte å spise. Han nikka. Men det gikk liksom ikke over. Han forsøkte å reise seg opp, men ble stående foroverbøyd. Og før eg fikk sukk for meg sto flere av spisegjestene, og servitøren, rundt han og prøvde å hjelpe. 

Siden det ikke er noe å gjøre, forklarte eg gjengen hva problemet var, og at vi måtte gi han litt plass. Noen av de så bare dumt på meg, men eg visste jo hva problemet var. I det eg tok ei tygge til fra biffen, ble smertene til Doc verre. Han satte seg på huk på gulvet, og vred seg i smerter. Da betalte eg maten med kortet til Doc, og servitøren fulgte oss til bilen, så vi kunne kjøre på legevakta. 

Her kommer de for å hente Doc 

 

Derfra bar det rett inn til Ahus, med blålys og sirene. Må si det var litt ekkelt etter at eg fikk beskjed om å reise hjem. Og så hadde eg ikke med lommeboka mi, så eg måtte kjøre pent i håp om at det ikke var kontroll. Men men, seinere ut på kvelden kunne eg kjøre ned for å si natta. Og med lader, cola og sigaretter ble eg godt mottatt av Doc. 

I dag ser det ut til å gå greit med gutten, eg har fått litt oppdateringer underveis, og venter på flere. Tassen er helt forstyrra, skjønner ikke hvorfor “pappa” ikke er her. Han er så redd for å bli forlatt nå, at han til og med må være med meg på do. Så det skal bli godt for oss begge å få hjem far i huset, han er jo savna av både Tassen og meg. 

Viker ikke unna mor før far kommer hjem

 

 

#fridays #tgif #biff #dårlig #helse #legevakt #ambulanse #ahus #sykehus #akutt #blålys #sirene 

46 thoughts on “Doc nær døden, mens Dask fortsatte å spise…

  1. Uff dette hørtes ikke godt eller bra ut
    Ønsker deg en riktig god Bedring Doc ❤👍

  2. Usj! Høres ikke bra ut! Håper de finner ut av det, og finner en løsning! Ikke noe moro når ting slikt skjer 😮 God bedring til doc 🙂

  3. Herregud go bedring kompis 😊 å ja dask de går bra😊 å far komme hjem ska du se😊 sier:

    Doc god bedring kompis og Helene de går bra ska du se😊

  4. God bedring Doc, ser frem til “Hagefesten” ta godt vare på helsen og husk å feste med Måte heretter……Han er visst et veldig festmenneske siden alle anbefaler å feste med han😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top