Sexforespørsler på Snapchat

Mange av dere har tidligere lest mitt innlegg “Sexforespørsler på Facebook“. Etter eg skreiv det roa det seg en del, men nå har det blitt mye på Snapchat i stedet for. Mannfolk som sender bilder og video der av understellet sitt, og tror de er Guds gave til verden, tror gjerne de er eneste mannfolk i verden. Mange tror i allefall det er greit å bruke alt av sosiale media for å sjekke opp folk. 

På min fb står det at eg er lykkelig gift, men det ser ikke ut til å være til noe nytte. Folk driter i det. Og på Snapchat hadde eg sånn sperre at bare de eg selv la til kunne sende meg snap, men etter en oppdatering forsvant det. Da ausa det jo på med snap fra folk som følger meg. Det meste der er jo koselig, så eg lot det bare stå åpent litt. Er jo hyggelig å få litt dagligdagse snapper, og gjerne bli kjent med nye mennesker. 

Aberet med dette er da, at det finnes utallige mannfolk der ute som virkelig oppriktig tror at alle damer tenner på bilde av en tilfeldig eregrert penis. BREAKING NEWS: Nei! Det er ikke mange damer som tenner på dette, ikke mange som liker å få bilde av fremmed pilt opp i fleisen. Slutt med det!

Eg har faktisk spurt noen av disse guttungene hva poenget er med å sende sånt til tilfeldige damer. Svarene? Det er mye forskjellige unnskyldninger, noen dårligere enn andre. “Skulle sende til dama, sendte feil” er en gjenganger. Snodig det der at så mange mannfolk sender feil så ofte. Når eg spør hvorfor de ikke sender på SMS til dama; “Redd for at det blir liggende på tlf hennes”. Vel, screenshot? Og det finnes apper for å lagre fra snap uten at avsender ser det… 

Ellers er “Er jo lov å prøve seg” vanlig. Men er det egentlig lov? Dere som sender bilde av stellet deres til fremmede, drar dere ned trusa for fremmede på gata også? For det er faktisk samme lovverket som gjelder. Det er blotting. 

Eg for min del klarer å le av disse bildene, er sjelden noe imponerende som tikker inn her. Så tar eg screenshot sånn at avsender ser det, og da slutter de som oftest i frykt for at eg skal spre det med navn og sånn. Legger ut her et lite knippe av det eg har fått, ja eg sprer det! Men med sensur, bare for å vise hvordan de driter seg ut. Dette er bare noen få eksemplar av det eg og Doc har sittet og ledd oss skakk av.

Her fikk eg en videoserie, og dere ser vel at det er noe som skjer i boxeren på vedkommende. Den gikk av etter hvert…

Her kom det en videoserie med olje og greier, som om det skulle gjøre noe nytte for meg… 

En som var litt trøtt, han mente det var lurt å sende bilde av baguetten sin. 

Og her er en som mente at bursdagen hans var god nok grunn til å se meg uten klær. Det mente ikke eg, så eg fant et bilde på Google 😂

 

Så folkens, sjekk om dama er hypp før dere blotter dere. Ellers kan dere ende opp på blogg! 

 

 

 

#sexforespørsler #snapchat #dickpic #sosialemedia #facebook #mannfolk #eregrertpenis #pervers #unnskyldning

11 thoughts on “Sexforespørsler på Snapchat

  1. En god latter forlenger livet sies det, da blir vel du og Doc rimelig gamle da. Skjønner ikke at folk gidder. Og nei, det er ikke lov å prøve seg mener jeg da

  2. Merkelig at så mange har trang til å sende sånne fjollete bilder i hytt og gevær. Virket som alle som eksponerer seg på ett eller annet medie får slike ting..er til å le av , men når man tenker etter er det egentlig bare trist….

  3. bra gjort få dem blokka det er ikke greit gjøre sand desp er mange mannnfolk skjep dere

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top