Utflukt med muttern

Så lenge tror eg aldri eg har vært på Vestlandet på en gang etter eg flytta østover, likevel har eg ikke rekt å besøke venner nå, noe eg har litt dårlig samvittighet for. Men eg har vært hos farmor en tur, og i dag var eg og mamma hos bestemor (mormor ja). 

Vi reiste innover litt tidlig så vi skulle få litt tid til å prate, for vi tre har alltid mye å skravle om. Bestemor er i god form og spøker og ler om det meste, samtidig som hun har en enorm omsorg for alle rundt seg. Hun er bare god på alle måter, det er vel derfor hun alltid har gått for superbestemor. 

Etterpå var det å ta turen innom en fiskedisk og hente middag, og innom noen andre butikker. På Europris skulle vi se etter Lothepus gensere, Doc hadde jo kjøpt pappa sin. Da det bare var igjen i min str og eg hinta til mamma at eg ønska meg eg, svarte hun så greit at det var jo bare rettferdig at eg kjøpte meg en selv, siden Doc hadde kjøpt til seg. Og så tok vi turen på SparKjøp da, for det er langt til nærmeste på Østlandet. 

Nå har vi spist røykt torsk til middag her. Fisk er godt, eg kunne ha spist det hver dag. Det er jaggu godt eg har bukse med god stretch, for her ble vi stinn igjen!

 

God denne genseren til Lothepus 😉

4 thoughts on “Utflukt med muttern

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top