VIL DU INNREDE STUA VÅR??

Hei igjen! 

Nå som Doc har brent ned både juletre, nisse og juleduk ble det litt tomt her. Vi var jo bare akkurat ferdig med å male møblene og oppussing og sånt til vi skulle dra frem julepynten, så vi fikk ikke kjøpt duker og pynt og sånn da. Nå ser det derfor litt stusselig ut her, og eg er ikke akkurat noe interiørarkitekt. Doc er faktisk bedre enn meg på sånt!

Har du noen ide eller tanker om hva som hadde vært kult eller fint her? Møblene og gardinene skal være der, det er farger på duker og pynt og sånn eg står fast med. Kom med tips og råd i kommentarfeltet, har du bilder av ideer kan det postes //HER//. Kanskje det blir akkurat DINE ideer vi bruker i stua vår 😉

Slik ser det ut nå, mørk brune møbler:

 

 

 

#interiør #pynt #duk #møbler #gardiner #inspirasjon 

18 thoughts on “VIL DU INNREDE STUA VÅR??

  1. Hva med litt rust farge på duker,lys i evn samme farge litt røffe lykter og lysestaker kanskje ?😀eller sølv?vet ikke om det er noe dere liker.dere burde faktisk sett stua til jr 😀han blander gammelt og nytt og har ganske god smak .jeg har både hvitt og sølv ,litt pynt ikke mye,vi bor i et gammelt hus og liker den gamle stilen egentlig.😀lykke til 😀

  2. Nå ser jeg hva dere IKKE har😮😮Grønne planter og blomster😲😲Må ta dere en tur til nærmeste Mester Grønn butikk så blir det så hjemmekoselig😜🌸🌵👍

  3. Anne Rype: Ja! Vi hadde ei julestjerne og en eller annen fin oppsats, men de døde… Har ikke grønne fingre! Men kanskje eg skal prøve litt? 😉

  4. Jeg kjører samme type stil hjemme, og har kommet frem til svart, kobber og mørkbrun! Det gir en utrolig deilig hjemmekoselig følelse, samtidig som det blir litt robust og røft! Tipper det hadde passet godt inn hos dere!😄

  5. Det er jo kjempefint i stua deres. Utgangspunktet kan du leke mye med farger her ut i fra årstider. Jeg personlig hadde brukt bling å sølv farge inn dit😄 å grønne blomster 😄

  6. Kaktuser og sukulenter pleier ikke være så vanskelige å dele med . Enig med Anne Rype at planter mangler 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top