I dag var eg dum…

Nå som crohns’n blomstrer på sitt verste merker eg at kroppen ikke får nok næring, eg blir sliten og alle ledd og muskler verker. Men med litt mindre magevondt valgte eg å dra på jobben i dag, for så lenge eg klarer å kjøre bil er det alltid noe å gjøre på jobb. 

Det var ikke lurt. Ledd og muskler ble bare verre, enda eg unngikk å løfte tungt. Det endte med at eg reiste hjem litt tidligere i dag, og har havna på sofaen. Da er det godt å ha en Doc som steller pent med meg. Han har handla inn snacks og laga god lett fordøyelig mat til meg, og er meget medgjørlig nå. 

Nå som vi ligger her og jobber med å slite sofaen jevnt, har han til og med funnet en god serie på Netflix. En gammel serie som vi begge har sett før, lærerik og faktisk morsom. “Det var en gang et menneske” var en gang Barne-TV, og når vi ser på det nå er det fascinerende hvordan pedagogikk har forandra hva som er greit og ikke å vise barn. Her er det nemlig med alt fra pupp til krig, fulle folk, og blod. Men du verden så lærerikt det faktisk er! 

Helga blir nå rolig, rein skjær avslapping med utdyping i sofasliting. Eg bør kanskje høre mer på kroppen, og ikke være dum og reise på jobb når eg ikke er i form. Men når man først verker over alt er det meget greit å ha en god sofa, halvdårlig Netflix serie, masse snacks, og en underbar god Doc som selskap. Ha en riktig god helg godtfolks!

16 thoughts on “I dag var eg dum…

  1. Du får ta det med ro og la kroppen hente seg inn igjen. Frua her har fibromyalgi så vi kjenner til å ikke kunne gjøre det vi vil når vi vil. Spesielt nå om vinteren. Sommeren er bedre, varme og sol og en gul Goldwing er lindring. God helg.

  2. god helg til dere , kjekt at dere kom på besøk til min kjære Jack’s Country Saloon ,
    håper vi kan sees igjen snart og iallefall i juni , har nå opprettet egen blogg , froden blogg ,
    og følger deres nå fast

  3. Frode Hellebø: Ja det var artig, og vi kommer tilbake når sjansen byr seg 🙂

    Så artig, da må eg ta en titt på din blogg også 😉

  4. Det var en gang et menneske😘 Digget den serien, gode minner. Hva heter han hårete lille fyren nå igjen?

  5. God bedring og håper formen vil være bedre under sommerfesten, vi gleder oss veldig til å være med på 2018’s beste party.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top