4 VOKSNE – ETT BAD…

Nå nærmer vi oss klare for avreise her, etter to timers tett skjema med morgenrutiner. Nå har mamma og pappa bodd på gjesterommet i to dager, for dem skal være med på Kielferga. Dem kommer alltid noen dager for tidlig når vi skal noe, for det er så trivelig å tilbringe tid sammen. 

Men dette kan by på noen utfordringer her. Både Doc og eg har lett for å bli lei i magen, han uten galleblære og eg med crohns. Vi sliter nok når vi bare er to, den ene står som regel og banker på døra når den andre sitter på do. Så med to til i hus har det vært litt travle tider på badet. 

Vi har vært flinke å tilpasse oss hverandre, men i dag holdt eg på å gå på en smell. Trodde eg gikk klar uten tøysemage i dag, da eg ga klarsignal til fatteren som ville i dusjen. I det han vrei om nøkkelen begynte magen min å jobbe. Når eg hørte dusjen gikk på, begynte mageknipen. Selv om det ikke er lurt, tok eg en røyk bare for å slå ihjel tida. Magen ble verre. 

Så etter ei lita stund, ja 10 min føles som halvanne time når magen bestemmer, ble det endelig ledig. Eksplosjon! – Folk som sier at å pisse når du er skikkelig pissetrengt er det beste, har nok ikke opplevd å endelig gå på do når du har crohns, for det er definitivt bedre! Vi tales på båten, nå reiser vi!

4 thoughts on “4 VOKSNE – ETT BAD…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top