Damene i mitt liv

I dag er det morsdag, en fin dag for alle å hedre våre flotte mødre. Min mor eg nok den beste av alle, hun har en helt spesiell godhet i seg, er tålmodig som få, veldig rettferdig, og er et omsorgsmenneske eg ikke har sett maken til. Eller jo, min mormor er også like full i omsorg, selv om hun har begynt å glemme litt. Eg vil derfor dele et dikt eg har skrevet til mamma og mormor, nettopp fordi det er to viktige personer i mitt liv, og som eg er utrolig glad i. Diktet er skrevet på nynorsk.

 

Alderdom

Eg vil så veldig gjerne 

Hugsa jo i det fjerne

Veit kven du er

Ser at du sitt her

Me har jo hatt mykje i lag

Men kva, eg veit ikkje det slag

Det kjem eg no ikkje på

Det går liksom litt i stå

Kan du gje meg et hint?

Å veta hadde våre fint

Du er jo familien min

Kanskje eg er mor din?

Kjenner du meg att?

Då må du ta mitt ratt

Tenk alt eg lærte deg

No må du ta hand om meg

Å gløyma alt ein har nært

Nei, demens er ikkje noko kjært

 

Eg vil også gratulere min farmor med dagen, ei fantastisk sterk og flott dame på 101 år! Hun har aldri sagt nei til noe, var med på kjelke om vinteren og ga fart på husken om sommeren. Ei god dame med varmt hjerte, verdt å se opp til. Hun har absolutt vært med på å forme meg til den eg er i dag.

Veldig glad i dere alle, gratulerer så mye med morsdagen <3

– Dask 

 

Min flotte mor og meg, for en del år siden

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top