Førpremiere! – Spørsmål og svar

Vi får ofte spørsmål fra seerne av Norske Rednecks, mange forskjellige spørsmål. I morgen er førpremiere på den nye serien om Rednecks Camping, og i den forbindelse har vi tenkt å svare på de spm som har gått mest igjen helt fra sesong en. Skulle det være mer dere lurer på er det bare å fyre løs, vi svarer på alt som tåler dagslys. 

Hvordan blir man redneck?

Aner faktisk ikke. Vi vet ikke om noe annet liv egentlig, vi er bare sånn. Eg tror eg har fått det i blodet, for mine foreldre hadde gård og hører på country, fattern har alltid vært flink å fikse og ordne ting selv, og muttern ga meg mine første boots i en alder av 5 år, str 30, med spiss tå. Første Garth Brooks CD fikk søstrene mine og eg når eg var 4 år, noen vil vel kalle det miljøskade, eg kaller det god oppdragelse. 

Mine første, godt brukt

 

Er dere sosialklienter?

Hehe, nei. De aller fleste i serien har helt vanlige jobber. Lastebilsjåfører, maskinførere, håndverkere, logistikkoperatører, butikkmedarbeidere, ja you name it. Vi jobber og står på, og trives med det. 

Drikker Rednecks hele tida?

Bare når det er treff, bursdager, fest eller diverse sammenkomster. Det skjer i helger og ferier. Doc og meg drikker ikke engang vin til god mat i ukedagene, det er nok av festligheter, så vi holder oss til det. 

Er noen av dere bønder?

Tja, flere har småbruk, men det går stort sett i bikkjer og katter der. Både Doc og meg er jo oppvokst med gårdsdyr. Han i Odal’n og eg på Radøy. Hjemme var det hovedsakelig melkekyr det gikk i, men det har også vært sau, høns, minigriser, hester og geiter innom. 

Hvilken musikk er typisk redneck?

Eg vil tro de fleste hører på country, bluegrass og sørstatsrock. Er i allefall de sjangere det går mest av her i huset, men det er ikke noe fasit på dette. 

Er dere like gærne hele tida, eller bare på TV?

Kommer an på hva som menes med gærn, vi er oss selv hele tida. Gode venner settes like høyt som familie, og livskvalitet er viktig for oss. Som ene tattooen til Doc sier; One day you’ll only be a memory, do your best to be a good one! 

Mer om oss to, Doc og Dask, kan leses //HER//

Mer om Forente Rednecks kan leses //HER//

7 thoughts on “Førpremiere! – Spørsmål og svar

  1. Godt svart 😉 Tror som deg at det er noe man er. Kan bli en god kopi, men. Det kan man vel i alt. Hadde makne boots i nesten samme alder. Jeg har ikke mine lengre, datt på isen og blei veldig sur på dem :-)) Men tror de eksisterer. Håper helgen blir god :-))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top