HÅRPLEIE SOM FAKTISK FUNKER!

De som kjenner meg, har møtt meg, sett meg på TV og ellers sett meg, har sikkert lagt merke til hvor tynt og stritt hår eg har. Rettetanga eg kjøpte i Nashville for seks år siden ser fortsatt ny ut ja. Og absolutt alt frisørene har tilbudt meg av vidunderprodukter har gjort håret tungt, og det ser enda tynnere ut. Tro meg, eg har prøvd alt som er på markede, men uansett hva eg gjør ser håret like «uvaska» ut etter 4-5 timer. 

Nå har eg da altså fremskaffet et produkt du ikke finner på noen frisørsalong, men som gir meg englehår like mykt som ørene på bikkja. For en gangs skyld er eg fornøyd med håret. Men veien dit var ikke helt problemfri. Snurr film og se hvordan det gikk da eg pleide håret i dag!

vlpkn7Fxp8Y

 

4 thoughts on “HÅRPLEIE SOM FAKTISK FUNKER!

  1. Øl er helt genialt i håret. Men aller best etter vask og skyll =)) Vaske håret som normalt og avslutte med å skylle det med øl, ikke vann etter det igjen =)) Par tre ganger i måneden er helt gull =) Så det holder jeg helt med deg i =))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top