KONKURRANSE! – VINN BILLETTER!

VINNER ER TRUKKET, SE HVEM SOM VANT HER

 

På kveldens episode av Norske Rednecks får dere se hagefesten til Doc og Dask! Det dere har i vente her er hønebingo, bilknusing, linedance, amcars og ikke minst Hilljacks på scenen, pluss mye annen moro! Denne episoden kan være lur å få med seg, for svaret i denne konkurransen er der. Alle ukas episoder er også lagt ut på Dplay for den som ikke har TV. 

Årets hagefest ble utsolgt alt åtte mnd før festen skal være, 21.-23. juni 2018, men vi har holdt av noen billetter som du nå kan vinne! Det vi har planlagt for årets fest er Hilljacks, Steff Nevers og Kirsten Daugaard, samt flere overraskelser fra scenen. Hønebingoen gjentas selvsagt, og vi kjører på med høneribbing på tid i tillegg. Linedance?rne kommer selvsagt også tilbake i år. Det er flere planer underveis, som ikke kan røpes enda. Overskuddet går selvsagt til Superselma

Så; er du en av dem som kunne tenke deg å komme på sommerens hagefest, men ikke har billetter? Vi trekker ut en vinner som får to billetter for hele helga, og det eneste du må gjøre er

1 Lik siden Doc og Dask på fb, link HER

2 Kommenter her artistnavnet til tryllekunstneren som tryller bort sigaretten til Doc

 

Husk å legge inn kontaktinfo når du kommenterer, anonyme kommentarer er ikke med i trekninga. Link til arrangementet finner du HER

Vinner trekkes til helga!

 

 Hint:

 

 

#konkurranse #giveaway #norskerednecks #påtv #hagefest #tryllekunstner #hønebingo #livemusikk #musikk #konsert #countrymusikk #linedance #rednecks #cowboy #fest 

187 thoughts on “KONKURRANSE! – VINN BILLETTER!

  1. Politimannen Vidar Aasvangen kaller seg virrvarr når han opptrer som tryllekunstner. Er han på bildet her iaf!

  2. Tryllekunstneren heter Virrvarr og det hadde vært veldig artig og deltatt på hagefesten hos dere👍

  3. Han heter Virrvarr. Frua og jeg syns det hadde vert supekult å få komme på sommerfesten

  4. Politimannen Vidar Aasvangen kaller seg virrvarr når han opptrer som tryllekunstner. Er han på bildet her iaf!

  5. Virrvar er navnet.. Vinner jeg, så donerer jeg bort billetten til typen til Liss (Liss har bill., så hadde vært moro om typen hennes fikk vært med også!)

  6. Virrvarr 😉👍👍 Det hadde vært supert å møte dere igjen 😉 Å det skader vell ikke med noen trøndere på festen 😀😀

  7. Svaret er Virrvarr -artist navnet til lensmann er Virrvarr 😀 Hadde vært så Morro og sendt min mann og nabo mann på denne festen. De hadde kost seg så utrolig. Begge har hatt et par tøffe år ..så et lyspunkt hadde dette vært . Helt klart ❤

  8. Virrvarr er artistnavnet på lensmannen 😎🤠
    Det hadde vært moro å vunnet. Pluss at man endelig kunne fått treft dere 😎🤠

  9. Vidar Aasengen(virrvarr)
    Håper å kunne vinne bilett.
    Nå som jeg har melt meg inn,å ser frem til å møtte de fantastiske menneskene.
    Som jeg har fulgt lenge🙂👍

  10. Virrvarr 🙂
    Hadde jeg vunnet ville jeg tatt med meg gubben. Han digger norske rednecks og ser på hver eneste episode. Hadde vært utrolig morro å tatt han med på dette. ^_^

  11. Vidar virrvarr Aasvangen 🙂
    Jeg har en kompis som er stor fan, og han vil få medlemskap i bursdagsgave om noen uker. Han er litt deppet etter ett samlivsbrudd, og det hadde vært gøy å kunne tatt han med på hagefesten dere 🙂

  12. Vidar «Virvarr» Aasvangen.
    Jeg er sååååå klar for hagefest!!😃🤠🚜🍻🍹🍺🥃🍷🍾

  13. Hei. Vidar Aasvangen. “Virrvarr”
    Dette hadde vært kjempe gøy da flere venner skal dit, men jeg har selfølgelig ikke billett😊 håper og krysser fingrene😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top