NÅR DOC TRENGER DASSPAPIR…

I går sendte Doc meg SMS mens eg var på jobb, fordi vi tydeligvis straks er tom for dasspapir. Det er jo helt normalt, ja både at vi er tom for dasspapir og at han sender meg handleliste før eg reiser hjem. Vanligvis stikker eg innom butikken på veien, men i går gadd eg ikke, var sulten og orka ikke handle. Da Doc har vond i bringa (les hvorfor HER) hadde ikke han gidda å lage mat, så han gikk for første gang på fire år med på å spise Grandiosa! Ja han tar noen sterke smurfedrops for smerten, mulig det gjør han litt likegyldig. 

 

Og etterpå skreiv vi ei lita handleliste så eg skulle ta med på butikken. Den så slik ut:

Røyk

Paracet

Ost

Melk

Fløte

Salami

 

Da eg parkerte på Neskollen oppdaga eg at eg faktisk hadde på meg Crocs, Hm, hvordan havna dem på føttene mine? Drit og, tenkte eg. Tråla gjennom butikken i lett jogg mens eg leita etter alt på lista. Det skulle ikke være lett, men kom da til kassen til slutt. Der sto eg pinameg uten lommebok! Beklagde og sa eg skulle svippe hjem for å hente den, men da eg satt meg i bilen lå den plutselig der. 

Inne ved kassen igjen var eg da klar til å betale varene, men hadde en snodig følelse av å ha glemt noe. Ja selvsagt, Paracet har dem jo i kassen, fikk det med og skulle til å dra kortet andre gang. Åh pokker, måtte jo ha sigaretter også! Med kortet klar for tredje gang, løfta eg blikket, som om noe sa meg at eg måtte se forbi kassen. Der sto det! Dasspapiret eg egentlig skulle på butikken for i går

Flaks! Kom hjem med alt på handlelista, OG dasspapir, pluss noe annet snadder i tillegg da. Får da være måte på hvor strukturert man skal være på handling, selv om man gjerne skulle tro det var eg som gikk på painkillers…

 

 

 

 

#butikk #handle #shopping #mat #toalettpapir #crocks #painkillers #surrehue #norskerednecks #docogdask #doc #dask #grandiosa #grandis #jobb

11 thoughts on “NÅR DOC TRENGER DASSPAPIR…

  1. He he he :-)) Kunne nesten ha skrevet det her selv, går noe spontant men utad synlig strukturert for seg her også som regel 😉 godt du fikk med deg alt 🙂 Og fortsatt god bedring til Doc. Håper beinet ditt er bedre også?! Kniis 😉

  2. Slik som oss i dag det..måtte på postkontore på lietorve i Skien og Vi bor i Porsgrunn, vi skulle innom å veksle litt kronasjer fra Danmarksturen vi hadde her for litt siden men Neida gubben fant ut da vi hadde komme frem at nei han hadde glemt lommeboka si der pengene vi skulle veksle lå så da var det bare å hive seg i bilen og kjøre hjem hente lommeboka for atter og ta turen kjøre gjennom disse forbanna bommene som etter mye slit og flere km på redneckmobilen enn påventa så blei vi satt i riktig kurs og fikk utbetaling hehe..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top