DA BLIR DET SILIKON PÅ DASK!!

Da var det den tida på året igjen, hvor nordmenn over hele vårt langstrakte land, sitter oppe til langt på natt, og febrilsk klikker oppdater for å komme gjennom køen på Skatteetatens nettsider. Folk er spente og nysgjerrige, for nå skal det avgjøres om det blir yacht, eller badeand på det norske folk. 

Selv sjekka eg i dag tidlig, for eg følger så lite med at eg visste ikke at skattemeldinga var klar før eg åpna fb i dag. Halvparten av postene der bestod jo av om folk fikk baksmell eller igjen på skatten. Da eg kom inn på skatteetaten selv så eg jo fort at sommeren i år blir bekymringsfri, der var det ingen røde tall, bare en smilende sum som lyste imot meg. 

Første tanken som slo meg var; ja nå skal Dask handle seg litt silikon ja!

Vel fremme på jobben var det inn på nettbutikken vår og titte, det finnes mange typer silikon skjønner du. Gubben har et ønske om at den skal være transparent, det er jo han som skal leke seg med dette, så da får vel han bestemme litt. Og så er det jo viktig at den tåler en del da, om den skal overleve vår livsstil. 

Etter å ha sett meg om litt, bestemte eg meg for å gå for 400 gram i hver. Ikke er det så dyrt heller, og med den summen skatteetaten kunne glede meg med, har eg råd til å spandere på familien min silikon også. Glad og fornøyd kunne eg da endelig bestille meg silikon, sånn at gubben kan få klemme dem utover og tette venstre hjørne fremme på nyvogna. Gammel vogn vettu, åra har satt sine spor.

 

 

#silikon #skatt #skatteetaten #penger #økonomi 

12 thoughts on “DA BLIR DET SILIKON PÅ DASK!!

  1. Husk god rengjøring før påføring av silikon, så slipper du at det forskyver seg til plasser du ikke vil ha det på 😀
    Advarer på det sterkeste å poste det på Facebook – du kan få IRS etter deg. Amerikanske staten får rapporter fra Facebook vet du 😉
    Men ellers er det bare å klemme i vei 😀
    Selv er skatte meldingen lest, signert og levert, alt 😀 Noen er tidlig ferdig vet du 🙂 Om jeg fikk noe igjen eller en kjempe baksmell – det er en stats hemmelighet, som russerne nå prøver å få hasen på 😀

  2. Mr. Black Rubber Duck: Ikke noe som trengs sensur her, så denne er nok trygg på fb 😉 Vi har forresten god erfaring med silikon fra gamlevogna :p hehe

  3. Haahhahaha:D eg trudde du mente silikon i puppene eg:D men da eg lese silikon til hele familien å så bilde av deg, så kunne det jo ikke være det:D fantastisk!!!:D

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top