HADDE DET BARE VÆRT DICKPIC….!!

Føler det er på tide med et innlegg om alt det rare vi får tilsendt igjen nå, det er jaggu mange som ikke tenker seg om når dem sender noe ut til fremmede. Meldinger og snap av kaliber som egentlig ikke tåler dagslys florerer rundt om, og eg er garantert ikke eneste som får det. For all del, det aller meste eg får tilsendt på sosiale medier er superhyggelig, men innimellom lurer eg på hvor menneskeheten vil ende. Vi går rett på sak. 

Første eksempelet her er egentlig ganske mild, ikke noe å bli irritert av i utgangspunktet. Men får du dette spørsmål ofte nok kan det bli plagsomt. Svaret? Nei, eg sender ikke mine single venninner over til fremmede som spør ut av set blå, beklager. 

Noe annet som kan bli ubehagelig er å få alt for mange emojis med hjerter, greit ikke alle prøver seg på noe, men det blir bare too much. 

 

Så finnes der jo også mange som bare leser ETT ord uansett om det er en kort status eller et helt blogginnlegg. Tar for gitt at «sånn er det». Da må gjerne ting forklares med teskje. Innlegget om silikon som vedkommende her ikke gadd lese finner du //HER//

 

Folk som tror dem automatisk hadde hatt sjans om eg var singel. Ja det er nok av dem, og her er noen eksempler på det.

Noen er bare desperate og prøver alt dem kan, det er heller ikke noe hiss kan man si. Ton ned litt, vær ydmyk. Dessuten finnes det egne nettsider for sånt. 

 

 

Mens enkelte er skikkelig direkte, skyr ingen ting. At noen faktisk tror dette er opphissende, er for meg både forunderlig og skremmende. Hva tenker slike på? Det går forresten under paragrafen blotting og er straffbart. 

Andre ting eg får tilbud om har enda høyere strafferammer, det er ytterst kriminelt, og totalt uinteressant for meg. Har screenshot av profilen til vedkommende som sendte meg mld under her, så eg tar saken videre om nødvendig. 

Men likevel, det aller verste eg får på innboks i sosiale media er ikke kropp eller drugs, nei det er alle disse advarslene som folk sender hele tida. 30-50 sånne daglig, da blir man lei. Får du en sånn en, IKKE videresend, det er bare tull!

22 thoughts on “HADDE DET BARE VÆRT DICKPIC….!!

  1. En ting er hva folk får seg til å skrive og sende – men jeg digger dine svar til det 🙂 Der er vi veldig like ser jeg. Og kjedemeldinger er utrolig irriterende. Tenk på alle de med de navnene som får svertet seg og sitt ved å bli hengt ut i slike meldinger som kun er skrevet for å fange opp «svake» profiler. Ved å kopiere å dele slikt tull utsetter en profilen sin max! Et ord i søkefeltet så finner folkene bak alle som deler disse kjedemeldingene. Og at de etterpå ikke skjønner hvorfor de er hacket eller utsatt for forsøk begynner å bli en gåte. Jeg deler nix sånt videre.

  2. Herregud jeg dauer🙈🙈🙈😂😂😂så jævli kleint😳at dem ikke ser hvor sykt det er selv 😂

  3. Det er fantastisk hvor lite folk rundt omkring har å gjøre,og hvor ensomt det er i toppetasjen😂Jeg bare sier det…..skulle det noen gang komme noe sånn fra min bruker,så vær så snill gi gubben min beskjed om å slå meg HARDT i bakhåve med ein spa😂😂😂😂Det e så gale det gaule😎

  4. Hei. Ser helst atvdu sletter disse bilde av meg i bare trusa.. Tar seg ikke ut å ha disse på nett. Spesielt for meg som lever av kroppen min. Mvh Oscar

  5. Kjære vene kor dårlige sikringer enkelte har i topp etagen .
    Men enkelte menn å kvinner tror dem e guds gave te verden. Men disse her du he lagt ut tar jo bare icingen av kaka .🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  6. Ikke bra vettu når dette bare e blåbær på ka som kan leveres ut. For enkelte går laaaaaangt .
    Ikke bra. Men synd det finnes mye grums som ingen skjønner går ann. 🤣🤣🤣

  7. 😂😂 Mye idioti der ute i nettverket 🤣🤣
    Har sett mye stygt som meddommer i retten.
    Folk har slutta å overraske meg på flere plan der, mye søppel ute i denne verden, 😡men heldigvis er flertallet helt normale, tar seg en runk og ferdig med det 🤣🤣 Gode svar du har… leeer😂😂

  8. Tone: Ja er mye rart der ute.. Om man blokker fortsetter dem jo bare med andre, men med sarkasme kan man kanskje knekke litt av den falske selvtilliten folk får på nettet 😉

  9. Altså.. Folk må seriøst skjerpe seg.. Å sende slik til kjentfolk er jo helt sykt, å sende til noen du ikke kjenner er om mulig enda sykere.. Å det værste av alt, de tror det er deilige.. Kan ikke menn bare skjønne at p#$@ å sjokoladekake ikke er det samme.. Selv om jeg ser bilde av en sjokoladekake å for lyst på den sjokoladekaken, betyr det overhodet ikke at det samme gjelder bilde av en P&&#! Finnes vel egentlig ikke
    mer usexy.. 😆😆😆🤣

  10. Er det nå man skal komme med tilbud om mer silikon til vogna og noen nye grønne plater man kan høste litt av for å komme i bedre humør. Eller er du blitt mer interessert i mine gamle sokker å lukte på 😀 Jeg har forresten mye hage arbeide å gjøre, så si i fra dersom du er på jakt etter “grønt for”.
    Fra spøk til revolver, pang sa det. Håper alt er bra 🙂
    Stå på! godt å få seg en god latter nå og da 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top