DRAGENS UTBLÅSNING!! (stakkars Doc)

I dag er virkelig dagen! Lå våken og hosta i hele natt, mens Doc lå og synes synd på seg selv som måtte høre på meg. Gikk til og med ut i gangen for å forstyrre han minst mulig, selv om han selv aldri tar hensyn når han er dårlig. Når han har hostekuler om nettene sørger han jo for å røske litt ekstra i meg, sånn for å være sikker på å få medlidenhet. Så lenge han bare synes min hosting er plagsom, og ikke gir medlidenhet, blir det null sympati neste gang han hoster!

Denne natta medførte jo til en time forsinka på jobben, det var for så vidt greit nok da sjefen på forhånd vet om tilstanden min nå. Men det å komme i gang når dagen alt har starta feil, det er ikke bare bare. Det gikk da på et vis, og eg kom meg gjennom arbeidsdagen.

Eg var hjemme i god tid før Doc, så eg tok en tur med bikkja, og da gikk siste røyken med, og vinden blåste håret i trynet hele tida. Doc skulle handle sunn middag med hjem, og eg ba han kjøpe med snus. Han kjøpte da wok til middag, og sigaretter. Men ikke snus. Vel vel, det at han ikke hadde tenkt på wok saus ble big deal for meg som har en dårlig dag i utgangspunktet. Og at han handler med ting vi alt har nok av fra før, fordi han ikke sjekker hva vi trenger, ble også et irritasjonsmoment i dag. Ris har vi virkelig nok av, trenger ikke kjøpe ny pakke hver gang vi spiser det. 

Vel vel, gutten stakk på butikken med halen mellom beina, mens dragen sto igjen og stekte kjøtt. Strimla svinekjøtt med overdrevne mengder fett og sener, det var liksom dråpen i dag. Heldigvis var Doc på butikken når eg fikk siste utbruddet, og etter det klarte eg å ta meg sammen igjen. Tenker at mat og sofa nå skal gjøre nytten. Skulle det nå bli mer problemer gjør det ikke noe, eg hørte nemlig rykter at medisinen er på vei, Sonja burde kommet på blå resept, for hun er absolutt en lykkepille!

Så Doc; beklager for temperamentet mitt i dag, bare gi meg sympati når eg hoster om natta, så skal du se dragen blir blid som sola!

4 thoughts on “DRAGENS UTBLÅSNING!! (stakkars Doc)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top