DET FLAUESTE EG HAR GJORT PÅ TV!!!

Vi har sett så vidt på reprisene av sesong 2, og nå går sesong 1 igjen av Norske Rednecks. Vi sitter jo og mimrer litt når det går på skjermen, for det er faktisk hele fem år siden første sesongen ble spilt inn. Da var vi jo bare en liten gjeng, og stemningen var en helt annen. Det er klart det var fyll innimellom da også, men langt fra like mye, og på en helt annen måte. 

Mye har skjedd på disse årene. Vi har fått muligheten til å bli kjent med mange nye mennesker, som deler vår interesse. Mange nye redneck klubber og foreninger har starta opp, og vi støtter selvsagt alle som vil prøve å få til noe nytt. Flere steder i landet har det blitt nye rednecksamfunn, og det har blitt mange forskjellige måter å tolke redneck living på. 

Sistnevnte er også grunnen til at Forente Rednecks Norge ble starta i 2014. Doc og meg, samt Rype og Anne, og en god gjeng til starta dette fordi vi trengte en form for 4H for voksne. Vi har vårt hovedsted i Sumpen hvor det er bygd opp scene og saloon, og her står den store hønekokeren med påhengsmotor til bobler. Dette har blitt vårt fristed, her kan vi ta med vogna og slå leir av og til, og alle som er der lager felles måltid, og vi fyrer i de største bålpannene eg har sett. Sammen har vi gjennom dugnader oppgradert denne Sumpen gradvis, så det har blitt riktig så fint der. 

Derfor er da kveldens episode av reprisen på sesong 1 det mest flaue eg har gjort på TV. Eg husker nemlig ikke innspillingen den helga. Stripping og soving i den lille hønekokeren er noe av hva som vises på skjermen. Det verste for min del er å se meg selv så full på TV, er fortsatt like pinlig som første gang eg så første utkast av det. Blir rett og slett blank i øynene fordi eg skjemst av meg selv! Eg som egentlig ikke liker flatfyll noe særlig. Joda, man kan fint drikke på seg godt humør og dansefot, men stripping og soving?

Ellers er det i samme episoden eg og Doc møttes for første gang. Det var midtsommerblot på Flismoen i 2013, Doc var pærefull, noe eg ikke likte. Samtidig så han på meg som ei flåsete blondine. Hadde noen fortalt oss da at vi to år seinere skulle gifte oss, hadde vi nok falt i dørken begge to!

 

 

 

6 thoughts on “DET FLAUESTE EG HAR GJORT PÅ TV!!!

  1. Flott innlegg Helene😘👍Ja det har vært mange trivelige treff og flere blir det🤠👍Gleder oss til hagefesten☀️💃

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top