VINN EN NY FORD MUSTANG HER

Om ei uke braker det løs! Da begynner skolegården rett over veien å fylles opp, og hagen vår blir fylt med glade mennesker. Det er tid for årets happening, Hagefest hos Doc og Dask. Det er nå tredje året vi har denne festen rundt sankthans, og det blir bedre og bedre for hvert år. Nå har det blitt så vellykka og populært at vi var utsolgt allerede i oktober. Og årets premier på loddsalget er virkelig av ypperste klasse! Les videre nedover for å se hvordan du kan vinne billetter til hagefesten og denne bilen!

I år starter det torsdagen, med innsjekk og parkering av campingutstyr og ellers det folk sover i. Så ut over torsdagskvelden skjer det ikke så mye mer enn det, folk får tid til å bli kjent og prate, og gjerne skåle litt. Ta gjerne en soldans denne dagen, så sikrer vi oss godt vær hele helga. 

Fredagen starter musikken. Det er selveste Hilljacks som åpner festen. Denne gjengen fra bygda har toppa flere lister i utlandet, blant annet i Nashville, og spilles på radio i flere land, og flere stater i USA. Dette er et band med topp kvalitet på tradisjonell country, som er god dansemusikk. Det er også en del egenproduserte låter fra denne gjengen, de finner du på Spotify, Tidal, Deezer og iTunes. Vi gleder oss virkelig til å ha denne gjengen på scenen i år også, vi garanterer stemning. 

Lørdagen blir det flere ting som skjer, da blir det jo noen leker og litt liv. Det er fare for at det blir ragging da Hugsten og Jon Arild fra Wunderland tar turen, to bedagelige typer med morsomme biler. Vi har vært med dem på raggen før, og kan stå inne for at det to oppegående karer. 

Ellers blir det jo musikk lørdagen også så klart, vi har litt overraskelser på lur til gjestene våre. Men gutten som avslutter det hele er en godt innarbeida artist på verdensbasis, Steff Nevers, da blir det igjen dansestemning til hans gode og morsomme tekster. Steff Nevers finner du også på Spotify, og eg vil anbefale å høre Redneck Rehab, som vi sikkert trenger denne helga!

I tillegg til alt dette, blir det et forrykende linedanceshow. En dyktig gjeng kommer for å ha oppvisning for oss, og er vi heldige blir de her litt utover kvelden og kanskje lærer oss noen trinn. 

Det blir også loddsalg. Her er premiene så fantastiske at vi blir rørt til tårer for givergleden til folk. Inntektene for både loddsalg og festen ellers går til Superselma, som jobber for å gi lysglimt til kreftsyke barn. Men tilbake til gevinstene, vi har vært så heldige å få lodde ut en splitter ny Ford Mustang fra Røhneselmer i Lillestrøm, denne kan bli din for ei helg om ditt lodd trekkes! En annen premie er festivalpass på countryfestivalen på Skjåk, hvor vi selv også kommer til å være. Det er ellers mange flotte premier på lista, gå inn på linken nederst for å se både arrangement og mer om loddsalget. 

Som alle har fått med seg er dette utsolgt. Det er noen det ikke passer for likevel, som selger sine billetter inne på arrangementet. Men nå tenkte vi å dele ut to billetter til en person! Alt du trenger å gjøre for å delta er å skrive i kommentarfeltet her på bloggen, hvorfor akkurat du fortjener å vinne!! Husk å legge inn kontaktinfo for å være med i konkurransen! 

Hagefest hos Doc og Dask 2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#konkurranse #redneck #norskerednecks #docogdask #redneckfest #hagefest #superselma #barnekreft #kreft #fordmustang #billetter #hilljacks #steffnevers 

56 thoughts on “VINN EN NY FORD MUSTANG HER

  1. Jeg ønsker å vinne de bilettene siden jeg er en fattig redneck hjelpepleierstudent på 26 år (blir 27, 5 juli) som bor på landet i Østfold og har vell alltid hatt løst å dra på en av redneckfestene deres da det ser ordentlig trivelig ut på både tv og snæp… hvorfor jeg skal vinne bilen er jo fordi jeg egentlig er frelst av amerikanere og er i amcar/ræggerklubb men hadde bare råd å kjøpe meg den toyota iq’en jeg tøffer rundt i som gutta i klubben ler seg ihjel av😂😅

  2. Fortjener ikke å vinne billetter🤣 men forventer invitasjon til ein tur på raggen😂💃🏼

  3. Fordi jeg er under skilsmisse og trenger noe positivt å se fram imot og kunne være med en så flott gjeng 😁

  4. Jeg vil vinne fordi jeg rett og slett trenger og gjøre noe bare for meg selv og kjæresten.

  5. Jeg vil vinne fordi jeg har hatt er helvete de siste årene med kroniske smerter og diverse andre plager som jeg fremdeles utredes for. Og dette er ikke det eneste for jeg har også slitt med flere andre problemer innad i nærmeste familie. Jeg vil ta med sønnen min på 20 til festen deres for en skikkelig god opplevelse 💗
    (Vi er vel ikke helt ekte rednecks,men vi digger alt med dere og kan iallefall si at vi er på grensa til rednecks om vi går ut fra den gode gamle termen for hva en redneck er)

  6. Alle fortjener det nok like mye som meg/oss, men vi trenger en luftetur, og energi fra gøyale folk😉👍

  7. Ønsker pass til hagefesten sammen med kjærringa. Vi er godt voksne dvs 44/50 og har kjøpt oss lita redneck vogn for sesongen. Prøvde å få tak i billetter men rakk ikke. Håper å få debuten med dere på årets hagefest, etter TIMER med god latter på TV. Føler det er vår tur nå 😉 “sjefen” har vært sjukmeldt pga hun mistet sin mor i mars, og jeg mista min mor i aug-17. Nå vil vi gledes. 🙂

  8. Hadde vært kjekt å komme seg litt bort fra hverdagen å bare få lov til å være “voksne ” 😀😀🥂

  9. Fordi jeg er så opp i årene. Lyst på en real fest før jeg tar kvelden. 😄

  10. Jeg får sikkert ikke en billett. Men jeg håper alle får en fin fest og mye fint vær 🤠

  11. Hadde vært en fornøyelse å oppleve en real «dask» i løpet av helgen, med påfølgende «Doc» for slitne stemmebånd etter endt helg 😁😂 Skål 🍻

  12. Jeg vil gjerne vinne di billettene , da vil jeg gi dem bort til en kreftsyk dame med ledsager som ønsker og få oppleve en dag på hagefesten

  13. Den fortjener jeg og gubben (Bjørnar Hermansen) å vinne. Rett og slett for at gubben elsker biler og jeg trenger ny konebil🚘 Og fordi Dask og Bjørnar jobber for samme bedrift 🌞🌞 Dessuten har jeg 2 sønner som også trenger bil🚘 Er ikke lett å være 18 år og ha tom lommebok. Så dette hadde rett og slett vært gull.

  14. Hadde vært UTROLIG morro å fått være med… 👍🏼 … Lite som slår ei god samling med folk,som deler for det meste samme interesse… 👍🏼😉

  15. Hadde vært dritkult og besøkt dere. Er jo redneck selv, og stor fan av Hugsten og Jøingslid. Raggen går, hele året her hos oss også. Ronny-Røver.

  16. Klart jeg vil ha billett kommer jo 250mil ner da 🤘🤠🤘 er nu den nordligste Redneckern🤘🤠🤘

  17. Hadde. vært utrolig fint og få vært med på litt morro. Etter protese opprasjonen av kne i desember så kunne det nå vært gøy å få vært med på detta treffet

  18. Ønsker å vinne fordi det er lenge siden noe positivt har skjedd og hadde vært veldig stas å vinne bil som datteren min er oppkalt etter😊😊

  19. Ååå vårre koselig å vonne ja å fått me to gode vænna. Dæm hadd så løst å værra men vant itj å kjøp bill. Terje

  20. Vi har brukt å være på Vinstra i 15 år. I år kunne vi ikke bestille, fordi svigerforeldrene var syke. Har ikke kunne planlagt noe for sommeren.
    Svigerfar døde 08.mars og svigermor døde 12.juni 😢❤❤
    Vi synes derfor vi hadde fortjent å komme oss bort på noe gøy! Rett og slett fått koblet hodet over på noe annet ei helg.
    Sammen med dere hadde vært helt topp!
    Mvh Hilde og Kurt

  21. Vill gjerne vinne billetter eller bil siden både jeg og kjæresten syntes alt det dere gjør (spesielt) super selma er helt fantastisk. Dere er en super hyggelig gjeng og skulle gjerne ha vært med alle fester og andre festligheter dere finner på. Kjæresten er en såkalt “redneck” selv og ble utrolig glad når serien først starta! Han løper stadig rundt med både gaffateip og strips 😂
    Så håper oss fra Moss kanskje får en morsom melding og endelig få møtt dere og fler 💗😍🤠 Lykke til alle sammen!!

  22. Jeg fortjener vel ikke noe mere enn noen andre, Ønsker å komme meg en liten tur til barndoms redet.. Naboen til skolen jeg gikk mine første to år på. Treffe dere noe jeg uansett en dag må få til å gjøre💖 Bli kjent med masse spennende ekte mennesker, by på meg selv liv,røre og humor👍🏿Har igjennom livet vært en ekte skap redneck, kom ut av skapet etter første sesong med dere på tv😉 Helga hos dere har jeg barnefri så legger alle knuter sammen og håper i det lengste😉 Uansett, blir det ikke meg håper jeg dere storkoser dere og har den beste helga ever🙂🍻 Klem

  23. Det hadde vært helt rå bil nå som jeg måtte vrake bilen min. Alltid drømt om mustang da jeg er litt bildilla 🙂 om den kommer til meg så får den et godt hjem og ei som kommer til å passe på den som en unge <3 trenger sårt ny bil da jeg som fler andre er i en evig dans med nav så er ikke mye penger på kontoen.. 🙈 Og en mustang hadde jo vært perfekt for min ødelagte kropp, den kan gi komfor for bektherevryggen min og sikkerhet i trafikken, jeg elsker jo tross alt å dra på roadtrip 🙂 må jo å kline til å si jeg er en ekte redneck fra landet som heller har olje og søle i trynet enn sminke, men vinner jeg ska jeg kline til med kringsmaling på festen 🎉
    Ellers må jeg si det er moro å følge med på dere, synes dere fronter er god livsstill og stiller godt opp for samfunner rundt omkring 🙂 stå på videre 🙂 👍

  24. Tøff bil 🙂
    Og vinner jeg, ja da har jeg god grunn for å kle på meg chapsen og hatten og rocke løs med favoritt bandet Hilljacks og feste med dere 🙂 Ellers ha en toppers fest og kos dere masse 🙂

  25. Har lyst til å vinne fordi jeg føler jeg ikke hører helt hjemme lengre der jeg er, og savner “gamle trakter” og herlige mennesker. Jeg har blitt en grå mus etter jeg ble mamma og vil ut av skallet mitt igjen 😊😊 Og for en herlig måte det hadde vært å gjøre med å komme til dere 😊

  26. Vil gjerne hatt vunnet. Da hadde jeg tatt med meg min mann. Da vi trenger litt tid sammen bare oss to og fest hos dere hadde vært kjempe gøy

  27. Fortjener ikke, men hadde vært dritmoro som småbarnsmor på 50% å få slå hælane i taket! 🙂

  28. Jeg vil gjerne vinne billetter, da jeg og min kjære aldri er på npe sammen, da vi har 3 barn og venter 4 i januar. Skal også gifte oss nå den 7.7 18, så hadde vært fint med en overraskelse til han, hvor han og jeg kan finne på noe sammen, følger dere begge både på face og snap. Har sett alt av sesonger ov dere, og gleder oss til å følge dere videre 😊 Mvh Heidi.

  29. Vi var for seine til å få bestilt billetter 😭 Skulle så gjerne overaska min kjære Kjell som fyller 50 den 5. Oktober, med en gild fest sammen med dere ♥️

  30. Jatakk! For en gang skyld ønsker jeg å vinne! Mange har sikkert bedre grunner enn meg, men for å være ærlig så har jeg lyst til å tenke på meg for en gangs skyld, og unne meg selv en liten gave for langt og godt liv i 36 år.. Så gjerne send meg 2 billetter så kommer jeg med godt humør og skal lage skikkelig redneck liv med cowboyhatt og skinnvest

  31. Synes mitt søskenbarn og mann kan vinne billetter til hagefesten da de har og går igjennom veldig mye nå om dagen. De bor fast i campingvogn og kunne trengt en stoooor oppmuntring,jeg vet de elsker dere to kjempe masse. Skulle de vinne så kontakt meg på Pm 🙂

  32. Klart en Odøling kunne tenke seg både hage fest og mustang. 🤗 OG treffe dere og raggerene og alle de andre trivelige folka

  33. Hei 👋😊
    Blir litt feil å dra hele Sykehistorikken min her, men vil veldig gjerne dra på sikkelig haraball med dere flotte folka, noen nære kjente der også 🤠 🤠 Og Bilen , ja den setter da eventuelt nesa nedover til Ullared, min store drøm 😍Vet om en som trofast ved min side i tykt og tynt , ville satt sinnsykt pris på å få kjøre denne fete bilen , kontra Betongpumpa på 30 tonn som han til tider nesten bor i … Og vet at det hadde blitt en uforglemmelig tur for oss begge to , Broom Broom 💨💨💨
    Fantastisk formål , det står all respekt av dette Arrangementet 👏👏👏
    Redneck fest = Kos og gøy
    🎼🎶🎤🎵🎸🎹🍺💃🕺🤠

  34. Jeg fikk aldri somlet meg til å kjøpe billetter, men dette hadde vært morro å være med på!

  35. Jeg trenger en billett til min forlovede slik at vi kan få en fantastisk opplevelse i sammen, å hun fortjener det å få bli med på mei for hun kommer dagen før festen starter.

  36. Vori svært og vinn her så hadde også min kone som har ms også fått en tylig opplevelse og tur.
    Er ikke mye hun e ute.

  37. Dere ser ut som en grei og artig gjeng,som det ikke finnes noe vondt i. Vært artig/koselig å bli kjent med dåkk

  38. Gubben å jeg fortjener å vinne etter en stresset vår med flytting. Vi ble også flomofre på Frognerstranda Camping og gubben mistet pendleboligen sin.
    Vi er rednecks på vår måte, og jeg var president I Odal Amcar Club I 5 år, I sin tid ☺ Da var vi “bare” amcar folk og cruiset rundt I våre ulike amrikanere ☺
    Hadde vært gøy å slippe alt vi har I henda og bare få seg en knall fest på Kløfta ☺☺
    Vil ønske dere lykke til og så vet jeg med sikkerhet at dere vil få en super duper fest ☺
    Klem fra ei Odøling som har flyttet til Risør på sine “gamle” dager 💥💥🎶🎶💥

  39. Vært så koselig å vunnet.. tatt me kalln å bare glømt alt av bekymring ei stund… kosa oss skikkelig

  40. Hvorfor jeg fortjener å vinne? Jeg vil rett å slett vinne fordi jeg vil ha med meg ei som har slitt mye de siste par årene og som fortjener å komme seg litt unna det hverdagslige stresset og ut på noe jeg vet hun hadde blitt glad for😊

  41. Jeg veit itte helt je men.. Je og samboern min har æller vøri på no farlig lag i hop, å ætter at vi fækk væslegutt har vi itte værken ti øss tid æll råd tæll no hoppes bære vi 2! Så 🙂 Dæ hadde jo ratt vøri moro å møtt dekk å og itte bære sjå dekk på tv n😄👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top