FERIEBILDENE – OG BRUDDET…

Vel hjemme fra ferie, med godt blandede følelser egentlig. Ikke nok med at vi både ville bli igjen i syden samtidig som det var godt å komme hjem til bikkja og egen do, det er også andre ting som spiller inn. Noen uhell måtte det jo bli med vår flaks, men det stoppa jo selvsagt ikke oss i å ha det moro på ferie!

Doc fikk jo selvsagt ribbeinsbrudd en av de første kveldene, Jonny tok ryggen og måtte bli kledd på av Doc, og selv har eg fått influensa nå. Nina er vel den friskeste i reisefølge, så kanskje hun burde vært reiseleder? Vel vel, vi sitter uansett igjen med mange morsomme minner, og noen snodige smerter her og der, men vi ville uansett ikke vært foruten denne turen. 

Siden vi ikke kan si så mye mer, slenger vi med et bildedryss her!

 

 

 

 

 

 

20 thoughts on “FERIEBILDENE – OG BRUDDET…

  1. Ser ut som dere har hatt det helt topp 🙂 Men må Doc skade seg hver gang??? (behøver ikke si hvordan han skadet seg da jeg sikkert vil prøve det selv 🙂
    Fortsatt god sommer 🙂

  2. Dette tror jeg blir interresant å følge med på ,kan nesten ikke vente. Stå på , dere er noen flotte mennesker.

  3. Ri på hester i syden, er ikke innenfor! Dyreplageri! De sliter nok i varmen og vêr i solen og bli ridd itillegg er fyfy. Trodde du visste det.

  4. Anonym: Å kommentere som anonym er heller ikke innsfor.
    Disse hestene har det bedre enn mange andre, har vært her flere ganger, så eg har sett hvor fint behandla dem er. Det er også egen hestevisker på stedet, som følger med at hestene har det bra.

  5. Så gøy! Vi har hvert på samme plass som dere et par ganger og i cowboy «byen». Jeg skjønner hva dere er der for og vi gleder oss til det kommer ☀️👏🏼

  6. Fantastisk, digget bildene av western byen da 😉 stillig bilde av Doc med hvit belte 😉 minnet meg om da jeg tok brattkortet i klatring, og han som sikret meg hadde brukket ryggen noen mnd tidligere, og gikk med et slikt belte 😉 Herlig ferie dere har hatt og 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top