Enkel eksotisk middag og mimring

I dag hadde eg tenkt å skrive et steike bra innlegg, men eg er så surrete at ideen forsvant fra meg før eg rakk å skrive noe. Hele formiddagen bestod av magekramper igjen, og da det begynte å avta litt kom alt det andre. Ble dautrøtt og begynte å verke rundt om i kroppen, så eg har lagt på sofaen i hele dag. Ikke gjort en dritt. 

Ble sittende å tenke litt tilbake på Gran Canaria ei stund, der var det faktisk svalere i juli. Var jo mye artig galskap som skjedde der. Blant annet Doc og Jonny som putta sugerør i capsen, så det så ut som mikrofoner. Doc gikk forresten rundt med det på ene showet, iført hotelltøflene, og sang med, og folk trodde han var en del av showet! Jada, ble litt flau… 

Er jo flere ting eg savner der, som ferskpressa appelsinjuice, finnes ikke bedre til frokost. Og spansken til Nina var jo bare helt fantastisk, hun har en egen evne til å gjøre seg forstått. Doc og Jonny som holdt humøret oppe tross sine uhell, ja med rygg og ribbein. Ja denne gjengen var det beste reisefølge. 

Men det var en ting vi vanligvis gjør i syden, som vi glemte nå. Sjekka kjøleskapet og ble faktisk overlykkelig! Vi hadde jo både vannmelon, honningmelon og seranoskinke, noe som er knallgodt når man sitter på resturant ved stranda. Det ble altså en meget enkel middag med melon og skinke, og til det fant vi en serie fra syden på viafree, da kom jo litt av stemningen fra Granca tilbake. 

 

Nå, fortsatt like dautrøtt, tenker eg at det er på høy tid å forflytte seg opp til senga. Vi tales ved!

 

 

12 thoughts on “Enkel eksotisk middag og mimring

  1. Er like koselig å lese bloggen deres hver dag😉Hender ganske ofte at jeg kjenner meg igjen😂ha en fin kveld videre.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top