EG ER PÅ RADIO I MORGEN!

Ja du leste riktig. Eg fikk en tlf i går fra en radiokanal som ville intervjue meg, og dette kommer på i morgen ved lunsjtider. Det kuleste er jo at det faktisk var min favorittradiovertinne, Marianne Vik, som ringte meg! Vi prata litt om hagefesten og Superselma, vil du høre på dette er det bare å tune inn på Radio Trøndelag i morgen formiddag, link lenger ned.

Marianne spiller generelt god musikk, og det går jo en del i country da selvsagt. Hun er jo mye i countrymiljøet, og har drevet med linedance i over 20 år. Marianne har flere jern i ilden, hun lager også håndlagde smykker, morsomme dørskilt, og ellers annet pent og moro. Mange har hørt om henne som Smykkedama, søk henne gjerne opp på fb. I tillegg er hun negledesigner, en veldig flink sådan. Du kan søke henne opp på Fryd Neglesalong på fb. Linkene til begge sidene ligger nederst i innlegget. 

Herlige Marianne

Link: Radio Trøndelag

Link: Fryd Neglesalon

Link: Smykkedama

6 thoughts on “EG ER PÅ RADIO I MORGEN!

  1. Virker som en dame som kan mye rart Hehe… bare koselig det. Håper det gikk fint å være på radio for din del. Jeg hadde nok fått litt panikk

  2. Radio er jo ingen problem for deg som allerede er TV stjerne , jeg hører lite på radioen etter FM båndet ble sendt til Afrika av alle steder , Norge i ett nøtteskall , ikke alle som har giddet og anskaffe seg Dab radio

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top