Hvem trenger vel mannfolk?

Nå skal eg egentlig skrive litt om dagens strabaser, men er faktisk sliten og mer opptatt av å spise smash. Trenger energi, noe som passer ypperlig når man i tillegg er godtesyk. Det at Doc nå er utav huset byr på diverse utfordringer. Eg er jo litt handy selv, men vanligvis fikser han enkelte ting uten at eg i hele tatt har merka at noe har vært galt. 

Etter jobben gikk eg en lenger tur med Tassen enn vanlig, og så var vi hos nabodama Enya, så han fikk snuse litt rumpe. Det er virkelig dama til Tassen, han har faktisk tissa på hun. Enya er litt Mor Theresa for Tassen, ingen får kødde med han når hun er i nærheten. Søstera til Enya var også der, men hun satt stille på et fang, for hun er ikke særlig fan av Tassen. 

Nok om det. Vel hjemme freste eg i gang en gourmet som Helstrøm bare kan drømme om, ostepølser og nudler, med ketchup og dressing. Like etter mat når eg skulle sette på oppvaskmaskina gikk så klart sikringen. Eg som knapt nok har sett inn i det sikringsskapet skulle nå bytte sikring, ja gamletypen så klart, sånn som må skrus ut. Ikke nok med det, først sleit eg med å få opp sikringsskapet, for det har Doc faktisk skrudd på opp ned for å få døråpningen ut fra veggen. Kort fortalt, etter noen rare mld med Doc fikk eg liv i strømmen igjen, og oppvaskmaskina durer som en nyparret katt. 

Men det er en helt annen sak som også har plaga meg, eg føler meg ikke alltid helt trygg når eg er aleine hjemme. Har jo alarm, og Tassen sier garantert fra så fort han hører lyder. Likevel så er eg ei skikkelig pingle på dette. Derfor stakk eg innom Biltema og kjøpte meg dørlenke i dag, og den har eg nå montert med min rosa drill, ja den Doc nekter å bruke. Han har faktisk flere unnskyldninger for å ikke bruke drillen min, den skrur visst ikke så bra. Lettere imponert over meg selv som klarte å bruke drillen Doc mener ikke virker, nå kan eg i alle fall være trygg når eg er aleine hjemme!

Litt høyt opp, da finner man trappa til campingvogna, må være kreativ nå.

There I fixed it!

 

7 thoughts on “Hvem trenger vel mannfolk?

  1. Orkidédatter: Hehe, joda, når det gjelder vanlig snekring og sånt greier eg meg. Men dette med å byte sikringer I et skap fra krigen, og det å være aleine om natta liker eg ikke :p hehe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top